Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، سردار غلامحسین غیب‌پرور «رئیس سازمان بسیج مستضعفین» پیامی برای به جشنواره فیلم مقاومت ارسال کردند که متن آن به شرح زیر است:

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت امسال در حالی آغاز می‌شود که در آستانه چهل‌سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دست امام بزرگوارمان خمینی کبیر(ره) و سرکوب و ریشه‌کنی جرثومه‌های ستم و بی‌عدالتی استکبار در این سرزمین بار دیگر، شاهد آن هستیم که شیطان بزرگ و نادان در اقدامی کور با راهبرد کهنه و قدیمی «تحریم»  در صدد انتقام گیری و عقده‌گشایی از انقلاب اسلامی و تضعیف این نظام الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌گونه توطئه‌ها و کینه‌ورزی‌ها بیش از هر چیز، عزم و اراده آهنین ملت سلحشور ایران اسلامی را می‌آزماید و درکنار اقیانوس بیکران مقاومت ملت؛ هم صدایی و همگرایی قاطبه سینماگران و هنرمندان آزادی خواه، مبارز و مستقل ایران، جهان و بویژه جهان اسلام را می‌طلبد.

بدیهی است هر جا ظلمی به وقوع می‌پیوندد، هر جا بمبی بر سر ملتی فرو می‌ریزد، هر جا کودکی زیر آوار بمباران سوداگران بین‌المللی مرگ و جنگ سالاران غربی، صهیونیستی و عربی به سینه خاک سپرده می‌شود این فریاد عدالت خواهی روح هنر مقاومت است که انعکاس می‌یابد و جهان بیش از همیشه به اهتزاز پرچم سینمای مقاومت در عصر امروز محتاج است.   بیش از همیشه باید صدای این نهضت و جنبش سینمایی فراگیر، کوبنده،   نافذ و بلند باشد.

در عصری که امپریالیسم و استکبار در تلاش هستند تا با دستاویز قراردادن حربه جشنواره‌های سینمایی، فستیوال‌های رنگی، انقلاب‌های مخملی، بوق و کرنا و هیاهوهای دروغین مدنی و حقوقی؛ و هجمه‌های کثیف ماهواره‌ای و اینترنتی، گردونه کره خاکی را لبریز از آلودگی نمایند تا رنج مظلومان و محرومان جهان دیده و شنیده نشود رسالت و ماموریت حرکت‌هایی چون جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است که عَلم اعتراض را به اهتزاز در آورند و نوری بر سیاهی‌ها، رنج‌ها، ظلم‌ها، بی‌عدالتی‌ها و گردنکشی‌های قلدران غربی و مثلث شوم غربی، عبری، عربی بیفکنند.

انتظار این است که سینمای مقاومت آیینه تمام نمایی باشد از صلابت زنان و مردانی که در مواجهه با حجم انبوه پیچیده ترین سلاح‌ها، مرگ را به بازی گرفتند و چون صخره‌های مستحکم با دستان خالی مجهزترین ارتش جهان را در جای جای بلاد اسلامی زمین‌گیر نمودند.

«سینمای مقاومت باید بتواند توطئه تفرقه افکنانه آمریکای جهانخوار و انگلیس خبیث، صهیونیسم غاصب و وحشی و حکام و شیوخ مستبد سعودی را در راه اندازی گروه‌های تروریستی تفرقه افکن و خشن که مشوه کردن چهره اسلام را هدف قرارداده اند، خنثی کند و وحدت جبهه آزادیخواهان را تحکیم بخشد. سینمای مقاومت باید رمز موفقیت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جریانات همگرای مقاومت و کیمیای رهبری ولایت را تبیین کند و تفاوت آن را با جبهه‌های ناآرام و آشفته خالی از نور ولایت مقایسه کند.»

این جشنواره، بزنگاه و فرصتی است برای ارزیابی و محک آفرینش‌های هنرمندان مسلمان و مستقل تا نمونه‌های موفق در آن برجسته شوند و در کارزار رسانه ای با غرب به خدمت گرفته شوند. امیدوارم این رویداد بزرگ سینمایی، فرهنگی و اجتماعی پانزدهمین دوره اش سرآمد دوره‌های پیشین باشد و همچنانکه به برکت انفاس طیبه شهیدان و با دستان پربرکت خانواده شهدا آغاز به کار کرده است در ادامه ضمن ادای دین به شهدا و مجاهدان فی سبیل الله و مدافعان حرم، راه نویی را پیش روی سینماگران در ادامه کوشش‌های شان بگشاید.

انتظار می‌رود مضمون متعالی مقاومت که طی این سالها در هیبت ایستادگی جانانه جهادگران مخلص در برابر توطئه‌های مشترک استکبار، صهیونیسم و ارتجاع منطقه و نقشه شوم آنها برای ایجاد آشوب و فتنه در کشورهای اسلامی، نمود بارزی یافته است، با الهام از رهنمودهای گرانبار رهبری معظم انقلاب به شکل هنرمندانه ای غالب تولیدات سینمایی را در بگیرد و سبب ساز درک ملموس و اثرگذار مخاطبان بویژه جوانان عزیز از صفحات درخشان دفتر رشادت‌های پویندگان راه منیر جهاد و شهادت گردد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه