Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ستاد خبری سی و دومین کنفرانس وحدت،نوری مالکی؛ نخست وزیر اسبق عراق صبح امروز در کمیسیون بیداری اسلامی اظهار کرد:  این کنفرانس مکانی برای وحدت اندیشه است و لازم است بابت آن تشکر کنم.

وی ادامه داد: این کنفرانس فقط در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و اگر بقیه کشورها هم چنین کنفرانسی برگزار می‌کردند گامی موثر در ایجاد وحدت و رفع مشکلات جهان اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر اسبق عراق یادآور سد: رژیم صهیونیستی به خواست ملت‌ها احترام نمی‌گذارد و هر کاری که مایل است در مقابله با ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ما باید صدای خود را بلند کرده و به کسانی‌که قصد عادی سازی روابط دارند اعتراض کرده و در مقابل آنها بایستیم.

المالکی اظهار کرد: باید به کشورهای خود برگردیم و چنین بنایی بگذاریم تا حرکتی توده ای در همه کشورها راه بیفتد تا حاکمان آنها به صهیونیست‌ها امتیاز ندهند.

وی در پایان گفت: برای بررسی مسائل سرنوشت ساز ملتها نباید در مقابل حکام ظالم سکوت کنیم اما وعده الهی آزادی فلسطین است و امیدواریم فشار بر حکام کشورها برای جلوگیری از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی افزایش یابد.
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است