Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین رمضانی زاده در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان بردسیر ضمن تبریک انتصاب ایشان و ارائه گزارشی از آمار پرونده ها و جرائم مهمه حوزه قضایی بیان کرد: امید است با درایت و همت والای امام جمعه شهرستان از طریق تریبون نمازجمعه و ارتباط فراگیر ایشان با مردم، گام مهمی در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی برداشته شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر نیز در این دیدار گفت: جایگاه ائمه جماعات در آگاهی سازی و آگاهی افزایی جامعه و همچنین فرهنگ سازی جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس، مساجد و جماعات ارزشمند و برجسته است.

محمدامین نخعی بر لزوم حمایت امام جمعه از احیاء حقوق مردم توسط دستگاه قضا را خواستار شد.خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی ائمه جماعات بایستی نقش بی بدیل خود را با جدیت بیشتر در شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای فرهنگ عمومی به نمایش بگذراند.

قوه قضائیه بازوی پر توان نظام اسلامی است

امام جمعه جدید شهرستان بردسیر در این دیدار گفت:قوه قضائیه بازوی پر توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  است.

حجت الاسلام و المسلمین کرمانی بر لزوم آگاهی افزایی و فرهنگ سازی در قشر جوان و آسیب پذیر جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: عدم آگاهی افراد نقش بسزایی در وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی دارد  

 وی افزود: از پتانسیل حداکثری ائمه جماعات در مدارس، مساجد و جماعات و همچنین حضور در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی استفاده خواهد شد و راهکارهای ارائه شده توسط دستگاه قضا پیگری خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خانواده طلاق مشکلات نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است