Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازسازی تیم، صحبت به زبان آلمانی و برخورد مناسب با ستاره ها مواردی هستند که نظر مسئولان باواریایی ها را نسبت به مرد با تجربه فرانسوی جلب کرده اند.

طرفداری- بایرن مونیخ در فصل جاری مسابقات فوتبال اروپا نتایج مطلوبی کسب نکرده و به همین دلیل نیکو کواچ، سرمربی جوان کروات تحت فشار زیادی است.

با اینکه بارها مسئولان بایرن مونیخ از جمله حسن صالح حمیدزیچ و اولی هونس از مربی خود حمایت کرده و معتقد بوده اند که جایگاه وی متزلزل نیست اما نشریه های آلمانی معتقدند که باواریایی ها در حال بررسی گزینه های جانشینی کواچ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه بیلد معتقد است که مسئولان بایرن مونیخ در حال بررسی گزینه های مختلف هستند و در حال حاضر محتمل ترین گزینه آنها آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال است. نشریه آلمانی معتقد است که در صورت اخراج کواچ، ونگر با تجربه جای او را پر خواهد کرد. دلیل این انتخاب این است که ونگر بارها و بارها طی سال های مختلف آرسنال را بازسازی کرده، به زبان آلمانی کاملا مسلط است و می داند چگونه با ستاره های تیمش کنار بیاید.

در حال حاضر ونگر یک مربی آزاد است. او پیش از این به حضور در میلان و همچنین حضور در پاری سن ژرمن به عنوان مدیر ورزشی مرتبط شده بود. مرد با تجربه فرانسوی قصد دارد مجددا به دنیای فوتبال بازگردد و به دنبال بررسی بهترین گزینه است.

شرایط برای کواچ در ماه های اخیر خوب نبوده ولی مدتی بود که صحبتی از جانشینی او در میان نبود ولی تساوی مقابل فورتونا دوسلدورف موجب شد تا مجددا شایعات برکناری وی به گوش برسد. بیلد معتقد است که بایرن مونیخ به زین الدین زیدان نیز نیم نگاهی دارد ولی در حال حاضر گزینه اصلی آنها فرد باتجربه ای مانند ونگر است. نشریه آلمانی همچنین مدعی شده است که پس از تساوی مقالب دوسلدورف، زمانی که نیکو کواچ در رختکن حضور نداشته، اکثر بازیکنان تیم علیه او صحبت کرده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات روز گذشته گفت: «تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند.»

درهمین‌باره یکی از استادان اخراج شده دانشگاه تهران به سخنان وزیر علوم واکنش نشان دادو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آماده مناظره با وزیر علوم هستم. اخراج من و بسیاری از استادان دانشگاه سیاسی است. زلفی‌گل وزیر علوم به ایسنا گفته: «جوسازی ایجاد شده درباره #اخراج_استادان صحت ندارد». شرط مناظره ما با وزیر محترم راست‌گویی باشد نه تهمت و دروغ مثل آنچه رئیس دانشگاه تهران در مناظره گفت.»

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود