Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@16:27:16 GMT

بسیج بزرگترین حامی دین خدا روی زمین است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۰۰۹۰

بسیج بزرگترین حامی دین خدا روی زمین است

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 5 آذر در نشست صمیمی با بسیجیان استان که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج پدیده ای افسانه ای است، اظهار کرد: در هیچ دوره ای از تاریخ ایران قبل و پس از اسلام مردم اینگونه در تمام عرصه ها در صحنه حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسیج را برخاسته از دل مردم عنوان کرد و افزود: بسیج به معنای واقعی افسانه است و به دلیل اینکه درون دریای مواج بسیج در دل جامعه هستیم، نمی توانیم به طور کامل آن را درک کنیم.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه دشمنان اسلام هنوز نتوانستند پدیده نوظهور بسیج در تاریخ بشر را درک کنند، متذکر شد: امروز تمام قدرت های سلطه گر به ویژه صهیونیسم و آمریکا که یدک کش صهیونیسم است، بسیج شده اند تا نماد تجلی گاه نظام الهی را از بین ببرند.

آیت الله فلاحتی، بسیج را برای قدرت های استکباری غیر قابل فهم دانست و بیان کرد: انتقال شجره طیبه بسیج به نسل آینده که مانند افسانه در کنار ما هستند، وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند.

وی با تاکید بر اینکه شجره طیبه بسیج مستمر می ماند، خاطرنشان کرد: بسیج برخاسته از مردمانی با اراده و معنوی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، دلیل دوم به وجود آمدن شجره طیبه بسبج را اراده انسان های با ایمان دانست و گفت: اراده انسانی قابل ایستایی و پیشگیری نیست.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به اینکه دین است که توانسته مردم را بسیجی نگه دارد، یادآور شد: باور به جهان آخرت و ابدیت خداوند از جمله دلایل ماندگاری بسیج است.

وی بسیج را بزرگترین حامی دین خدا روی زمین دانست و اظهار کرد: اراده خداوند بر این قرار گرفته انسان هایی برای حفظ دین خود برانگیزد.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه وجود رهبری از ارکان مهم ماندگاری و اقتدار بسیج است، تصریح کرد: دنیای بشری پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) رهبرانی مانند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به خود ندیده تا بتواند اینگونه جامعه را اداره کند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری کسانی را می خواهد که بتوانند آن گونه جامعه را اداره کنند.

وی به عوامل به انحراف کشاندن بسیج اشاره کرد و گفت: دشمن خارجی، انسان های ترسو و بزدل در داخل و آدم هایی که دل و روحشان همیشه به خارج است، از عواملی محسوب می شود که می خواهند بسیج را به انحراف بکشانند.

آیت الله فلاحتی، با تاکید بر اینکه افراد مذکور نمی توانند موفقیت مجاهدان راه خدا را ببینند، خاطرنشان کرد: بسیج باید برای گسترش بصیرت در جامعه در عرصه حضور پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نماینده ولی فقیه در گیلان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان‌های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی