Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به منظور اسکان و خدمت رسانی بهتر به زلزله زدگان تمامی سالن ها و مجموعه های ورزشی شهرستان های مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.

صابر رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برخی از مجموعه های ورزشی نیز در اختیار تیم های هلال احمر برای انبار و توزیع چادر و مواد غذایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او مجموعه ها و سالن های ورزشی این مناطق را بیش از 23 سالن اعلام کرد و گفت: در سالن های ورزشی علاوه بر اسکان، سرویس های بهداشتی، حمام و وسایل گرامایشی مورد نیاز در اختیار زلزله زدگان قرار دارد.
رحیمی با بیان اینکه سالن های ورزشی مناطق زلزله زده سال گذشته آسیب هایی مانند ترک خوردگی دیدند، بیان داشت: در این زلزله خسارتی به آنها وارد نشده ولی نیاز به تامین اعتبار برای تعمیر دارند.
براثر زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه شب تاکنون 729 نفر مصدوم شده اند.
ساعت 20 و هفت دقیقه یکشنبه شب زمین لرزه ای به بزرگی 6.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) غرب استان کرمانشاه را لرزاند.
به گزارش ایرنا، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری زمین و در فاصله 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب و 127 کیلومتری مرکز کرمانشاه رخ داده است.
این زلزله به حدی شدید بود که در تمام نقاط استان کرمانشاه احساس شد و اکثر مردم را به معابر عمومی و بوستانها کشاند.
این زلزله پس لرزه زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته بوده که در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
3209/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مناطق زلزله استان كرمانشاه اسكان و خدمت رساني سالن هاي ورزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ساعت ۱۰ و ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه عمق ۸ کیلومتری زمین در میامی را لرزانده است.
بررسی تیم‌های ارزیاب نشان می‌دهد این زمین لرزه خسارتی نداشته است

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند