Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان ا ینکه ۵ هزار و ۳۲ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان شهرضا وجود دارد، گفت: شهرضا جزو شهرستان‌های ضعیف استان در سرانه فضای ورزشی است. ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

علی نقی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرضابا اشاره به اینکه شهرضا جزو شهرستان‌های ضعیف استان اصفهان در سرانه فضای ورزشی است، اظهار داشت: سرانه فضای روباز ورزش در شهرضا 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

31 مترمربع و سرپوشیده 0.22 مترمربع است.

وی افزود: برای حل مشکلات ورزش شهرستان شهرضا اداره ورزش به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد و باید همه مسئولان شهرستان، خود را به عنوان متولی امر ورزش تلقی کرده و در این امر با اداره ورزش مشارکت همه جانبه و همکاری داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری‌ می‌توانند با سیاست‌های تشویقی نظیر الزام در ساخت اماکن ورزشی در کنار صدور مجوز، در بالا بردن سرانه های ورزشی با استفاده از مشارکت مردم و بخش خصوصی کمک کنند، گفت: فضاهای ورزشی در نقاط مختلف شهر باید به‌گونه‌ای باشد که نوجوانان و جوانان با کمترین وقت و هزینه بتوانند از آن‌ بهره‌مند شوند و تلاش می‌کنیم به سمتی برویم که هیچ جوانی به دلیل نبود زیرساخت‌های ورزشی از ورزش کردن باز نماند.

وی با اشاره به گزارش عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرضا در 8 ماهه سال 97، بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرضا در 8 ماهه سال 97، 388 مسابقه ورزشی شهرستانی، 35 مسابقه استانی و 20 مسابقه کشوری برگزار کرده است.

انصاری با بیان اینکه شهرستان شهرضا دارای 40 هیأت ورزشی، 44 باشگاه و مؤسسه ورزشی با 74 رشته ورزشی و 500 مربی است، تصریح کرد: 5 هزار و 32 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان شهرضا وجود دارد.

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران شهرضا به 11 مسابقات جهانی و آسیایی، 107 مسابقه کشوری و 136 مسابقه استانی در 8 ماهه سال 97، خاطرنشان کرد: ورزشکاران شهرستان شهرضا در این مدت موفق به کسب 16 مدال برون مرزی و 190 مدال کشوری و 388 مدال استانی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به فعالیت‌های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرضا در 8 ماهه سال 97، گفت: چمن مصنوعی ورزشگاه قدس شهرضا با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال تکمیل شد و ساخت سکوی تماشاگران، رخت‌کن و نور آن در دستورکار است و با تکمیل این زیرساخت‌ها ورزشگاه قدس به یک ورزشگاه استاندارد تبدیل می‌شود.

مازندران|110 میلیارد ریال برای ساخت استادیوم 5 هزار نفره آمل اختصاص یافتسمنان| فاز دوم استادیوم ورزشی 5000 نفری گرمسار تا خرداد سال آینده بهره‌برداری می‌شودفاز نخست استادیوم ورزشی شاهرود تا پایان سال 97 افتتاح می‌شود

وی با اشاره به ساخت خانه جوان شهرضا با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال، گفت: سالن دو قلوی ورزشگاه تختی شهرضا در حال احداث است و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انصاری با بیان اینکه نشست آموزشی و پیشگیرانه از مواد مخدر با حضور مربیان ورزش در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود، خاطرنشانکرد: در راستای حمایت و توسعه و تقویت ورزش در مراکز اداری و روستایی 16 مسابقه اداری و 35 مسابقه روستایی امسال برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری 12 همایش پیاده‌روی و 40 برنامه در راستای ترویج ورزش همگانی در شهرضا، گفت: امسال مجوز 5 باشگاه جدید در شهرضا صادر شده و 3 مورد دیگر در حال صدور مجوز و 2 مورد در حال تشکیل پرونده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به ثبت 7 سازمان مردم نهاد در زمینه ورزش در شهرضا، افزود: یکی از این سازمان‌ها در حیطه مبارزه با مواد مخدر حول دو محور موسیقی درمانی و ورزش درمانی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است