Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان آخرین وضعیت کارخانه نیشکر هفت تپه و شرکت گروه ملی فولاد ایران را تشریح کرد.

یدالله مهرعلیزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه نیشکر هفت تپه اظهار کرد: مالک کارخانه نیشکر هفت تپه در حال حاضر به کارخانه بازگشته و یک ماه حقوق معوق کارگران را نیز به آن‌ها پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در حال حاضر مشکل خاصی در کارخانه نیشکر هفت تپه وجود ندارد، افزود: مالک کارخانه نیشکر هفت تپه قول داده است تا به همه تعهدات کارخانه به کارگران عمل و حقوق کارگران را نیز به آن‌ها پرداخت کند.

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان ادامه داد: در حال حاضر یک حقوق به کارگران نیشکر هفت تپه پرداخت شده و حقوق دوم نیز در جریان پرداخت است و به زودی پرداخت می‌شود.

مهرعلیزاده با بیان این‌که با بازگشت مالک، کارخانه مجددا به فعالیت خود ادامه خواهد داد، گفت: مالکیت کارخانه اعلام کرده است که با منابعی که در اختیار دارد، کار را پیش خواهد برد و در صورت نیاز از حمایت‌های دولتی استفاده خواهد کرد.

وی گفت: این کارخانه از ابتدا نیاز به حمایت‌های دولت نداشت و خود می‌توانست فعالیت کند اما مشکلاتی که در هیات مدیره این کارخانه به وجود آمد، میان کارگران منتشر و باعث به وجود آمدن بحران کارگری شد.

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با اشاره به درخواست کارگران برای واگذاری نیشکر هفت تپه به دولت عنوان کرد: دولت در حال حاضر قصد ورود به این مساله را ندارد زیرا مالک مطابق قواعد و مقررات سازمان خصوصی سازی کشور در شرکت حاضر است و قصوری نیز در این توافقات نداشته است.

مهرعلیزاده در خصوص پیگیری‌های انجام گرفته برای حل مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران گفت: با مجوز فروش محصولات این شرکت در خارج از بورس بسیاری از مشکلات کارخانه حل می‌شود و مساله‌ای در بحث پرداختی‌ها وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با فروش محصولات تولیدی شرکت در خارج از بورس، دو ماه حقوق معوق کارگران این کارخانه به آن‌ها پرداخت می‌شود و در این زمینه مساله خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه گروه ملی فولاد منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌

با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سجاد عباسی فشمی، مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است. 

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth2024.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است