Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:04:53 GMT

گرگان| تفکر بسیجی مایه وحدت و انسجام در جامعه است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۱۲۱۷

گرگان| تفکر بسیجی مایه وحدت و انسجام در جامعه است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه تفکر و منطق بسیج سبب پیشرفت کشور شده است، اظهارداشت: ورود تفکر بسیجی در هر حوزه‌ای از جمله صنایع دفاعی، استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، فناوری نانو و غیره سبب پیشرفت و عزت شده است. ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی صبح امروز در تجمع بزرگ بسیجیان در همایش "حماسه حضور" اظهارداشت: امروز شاهد نفوذ معنوی تفکر بسیج در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطق و فرهنگ را می توان در مقاومت انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، لشکریان مردمی سوریه، حزب الله لبنان و مقاومت مردم مظلوم غزه دید.

وی با بیان اینکه بسیج یک سازمان نظامی نیست، خاطرنشان کرد: بسیج یک فکر، اندیشه و آرمانی جدایی‌ناپذیر از سپاه است. این دو مجموعه با هم تعریف می‌شوند و موجودی زنده و پیش برنده امورات در چارچوب حکومت الهی هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان با اشاره به ویژگی های برجسته بسیج گفت: مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن از ویژگی های بسیج است. این ظرفیت امروز نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام تبدیل به ظرفیت راهبردی شده است.

وی با بیان اینکه در منطق بسیج بن بستی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: منطق بسیج برگرفته از قرآن و اهل بیت(ع) بوده برای همین بسیج عزت آفرین است. امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند نهادینه سازی تفکر بسیجی هستیم تا بتوانیم گره ها را باز کنیم.

خراسان رضوی| تفکر و روحیه بسیجی تنها عامل بازدارنده استکبار جهانی استتجمع بزرگ حماسه شکوه و مقاومت بسیجیان در کرمان برگزار شدمرکز نوآوری و شتاب دهی بسیج راه‌اندازی می‌شود

وی با بیان اینکه بسیج باید " عباس" و "عمار" انقلاب باشد، ادامه داد: بسیج باید در کارزار سختی که دشمن به راه انداخته با تمام قدرت حضور پیدا کند. همانطور که حضور بسیج در دوران جنگ تعیین کننده و پیروزی آفرین بود.

سردار معروفی با اشاره به برخی کوتاه نظری‌ها درباره بسیج گفت: چرا برخی نمی‌خواهند بپذیرند بسیج، توده عظیم مردم انقلابی است و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست. بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است.

وی با بیان اینکه تفکر و منطق بسیج سبب پیشرفت کشور شده است، اظهارداشت: ورود تفکر بسیجی در هر حوزه‌ای از جمله صنایع دفاعی، استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، فناوری نانو و غیره سبب پیشرفت و عزت شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی و شجره طیبه صالحین افزود: این موارد جزو ماموریت‌های عمیق فرهنگی به شمار می رود که در سپاه و بسیج باید به آنها پرداخته شود.

وی وجود تفکر بسیجی را مایه وحدت و انسجام دانست و خاطرنشان کرد: با وجود این تفکر همه ما حول محور ولایت و انقلاب وحدت و انسجام خواهیم داشت. انسان‌هایی که تفکر بسیجی دارند منافع انقلاب را بر منافع فردی و حزبی ترجیح می دهند.

سردار معروفی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج را انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن دانست و گفت: در 4 سال گذشته انقلاب، انقلابی گری، انقلابی ماندن و غیره کلیدواژه های اصلی در بیانات مقام معظم رهبری است. نیروی بسیجی باید فکر و عملش جهادی باشد و برای خدمت به مردم سر از پا نشناسد.

وی با بیان اینکه محافظه کاری جایی در تفکر بسیجی ندارد، اظهارداشت: صراط مستقیم مادر انقلاب اسلامی با امامت و ولایت تعریف می شود. ما معتقدیم نباید به کاری که می کنیم قانع باشیم چون توقف در کار به معنای محافظه کاری است.

فرمانده سپاه نینوا استان رسالت محوری را از دیگر ویژگی‌های بسیج دانست و گفت: تفکر بسیجی و انقلابی زمان و مکان نمی‌شناسد.امروز که دشمن جنگ اقتصادی و معیشتی را با عملیات روانی آغاز کرده است، بسیج باید جهاد کند و سر از پا نشناسد.

وی تاکید کرد: خدمت به مردم بزرگترین مبارزه با دشمن است.امریکا درصدد ناامید کردن مردم است اما تلاش و خدمت به آنان، نشاط و امید به جامعه تزریق می‌کند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت