Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این نقاشی گروهی حاصل آموزش 27 کودک کار و حاشیه ‌نشینی است که جمعیت دانشجویی امام علی (ع) طی 4 ماه به آنان آموزش د‌اده است.
نماینده جمعیت امام علی (ع) در شیراز به ایرنا گفت: نام این اثر «هزار آرزوی صلح برای سرزمینم» است که با تکنیک اکرلیک روی بوم تهیه شده است و نتیجه آموزش کودکان کم‌ برخوردار، حاشیه‌نشین و کودکان کار تحت حمایت این جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موژان انصاری افزود: کودکان این تابلو را در کلاس‌هایی که با هدف آموزش مبانی صلح برگزار شده است، کشیده‌اند و آرزو‌های کودکانه ‌شان را در زمینه ضرورت استقرار صلح و آرامش و برابری برای همه مردم تصویر کرده‌اند.
وی اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی برگزار شده برای کودکان تحت پوشش به صورت کوتاه ‌مدت برگزار می شود اما به‌ گونه‌ای طراحی شده است که کودکان بتوانند حاصل تلاش خود را در قالب نمایشگاه یا رویداد‌های اینچنینی ببینند.
انصاری ادامه داد: از همین رو پس از برگزاری یک دوره کلاس آموزش مبانی صلح و ارائه آن آموزه‌ها در قالب نقاشی گروهی، پیشنهاد نصب این نقاشی ها در مترو شیراز با شهرداری مطرح شد و پس از کسب موافقت شهرداری و سازمان قطار شهری شب گذشته نصب شدند.
جمعیت امام علی (ع) سازمانی مردم ‌‌نهاد، مستقل، غیرسیاسی و غیردولتی است که در سال 1378با مجوز رسمی از وزارت کشور آغاز به کار کرد.
این جمعیت در دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران دارای دفتر رسمی است و در سایر دانشگاه‌های تهران و شهرستان‏ها نزدیک به 10هزار عضو فعال دارد.
جمعیت امام علی (ع) در حال حاضر11 نمایندگی فعال و 33 دفتر دارد.
از سال 1385 نمایندگی جمعیت در شیراز آغاز به کار کرده است.
7375 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی حاشیه نشینی کلاس های آموزشی کودکان مترو نقاشی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان

فریبا ولی‌پور  اظهار کرد: پس از رصد کودکان، اگر اختلال‌هایی مانند لاغری، کوتاهی قد و کم وزنی داشته باشند و این شرایط نتیجه سوء تغذیه باشد و نه بیماری، وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی لیست این افراد را در اختیار وزارت کار قرار می‌دهد تا از آنها حمایت شود.

وی با بیان اینکه امسال روند شناسایی این کودکان از طریق مجموعه مراکز بهداشتی استان ادامه دارد، گفت: براساس این قانون کودکان بین ۶ تا ۵۹ ماهه از دهک‌های یک تا هفت حمایت می‌شوند که برای دهک یک تا پنج، ماهانه یک میلیون تومان و برای دهک‌های شش و هفت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

ولی‌پور ادامه داد: به مادرانی که کودک کمتر از پنج ساله دارند و از اختلال لاغری، کم وزنی و کوتاهی قد ناشی از سوءتغذیه رنج می‌برند توصیه می‌شود به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه تا پس از گذراندن مراحل آزمون وسع، آنها را به اداره کار برای حمایت معرفی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: مادران باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال نیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند تا پس از مشخص شدن دهک آنها وضعیت حمایت از آنها بررسی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)