Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@22:19:13 GMT

مهلت شرکت در جشنواره ابوذر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۱۲۸۰

مهلت شرکت در جشنواره ابوذر تمدید شد

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز به اهداف برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز اشاره و اظهارکرد: توسعه و تقویت جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی و آماده‌سازی بستر و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری اینگونه جشنواره ها از جمله این اهداف است.
وی افزود: همچنین تولید محتوای ارزش‌های انقلابی و تقویت و پرورش روحیه و آرمان‌های اسلامی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ابوذر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با اشاره به اینکه این جشنواره در هشت بخش برگزار می‌شود، گفت: خبر، گزارش مکتوب، گزارش رادیویی، یادداشت، مصاحبه، فیلم کوتاه، موشن گرافی و عکس را از جمله بخش های این جشنواره عنوان کرد.
نوروزی‌فر ادامه داد: تا قبل از این هشت محور برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره شامل تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، توسعه اشتغال و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، چهل سالگی انقلاب اسلامی، مدیریت شهری و اخلاق شهروندی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رسانه در تراز انقلاب اسلامی تعیین شده بود.
وی گفت: در نشستی که با نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز داشتیم موافقت بر مشارکت این نمایندگی در جشنواره ابوذر با افزودن سه محور شد.
رئیس بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: این سه محور شامل «سبک زندگی رضوی در خانواده»، «خادم و مخدوم با محوریت مساجد محله» و «سهم استان البرز در موقوفات و نذورات» است.
این مسئول بیان کرد: افرادی که در این سه محور شرکت کرده و موفق به کسب رتبه‌های برتر شوند، علاوه بر اهدای جوایزی از سوی آستان قدس رضوی البرز یک سفر مشهد مقدس نیز به آنان اهدا می‌شود.
نوروزی‌فر با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 490 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا پنجم آذرماه تعیین شده بود ولی با اضافه شدن این سه محور به جشنواره و همچنین درخواست اصحاب رسانه، مهلت ارسال آثار تا 20 آذرماه تمدید شد.
وی تصریح کرد:علاقمندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی resane.alborz@gmail.com ارسال کرده یا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس کرج- چهارراه کارخانه- فرهنگسرای کوثر- سازمان بسیج رسانه استان البرز تحویل دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی نوروزی فر بسیج رسانه جشنواره ابوذر اصحاب رسانه ارزش های انقلابی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران از ایرنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا امروز (۱۰ اردیبهشت) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ این پوشه پی دی اف را مطالعه کنید.

آزمون مقطع دکتری نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳، چهارم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۵۴ شهر کشور؛ شامل ۱۸۶ حوزه اصلی و ۵۶۸ حوزه فرعی در هفت گروه امتحانی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار شد.

همچنین در این آزمون بر اساس آمار سازمان سنجش آموزش کشور ۱۵۱ هزار و ۶۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۵۶۴ نفر (۴۵ درصد) زن و ۸۴ هزار و ۷۹ نفر (۵۵ درصد) مرد بودند. افزون بر این، بر اساس آخرین آمار سازمان سنجش حدود ۱۲۸ هزار نفر از این افراد برای شرکت در آزمون کارت دریافت کردند.

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳، ۲۸ فروردین منتشر شد و روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفت. بر اساس اطلاعات سازمان سنجش از مجموع ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان