Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، دستور بسیج امکانات و امدادرسانی فوری به زلزله زدگان این استان را صادر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، «محمود حجتی»، وزیر جهاد کشاورزی ­و ­­«عبدالمهدی بخشنده»، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی این وزارت بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه در ­تماس های تلفنی جداگانه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان، ضمن اطلاع از وضعیت مناطق زلزله زده، دستور بسیج­ همه­ امکانات و تجهیزات از جمله ماشین آلات سنگین پیمانکاران مستقر در منطقه جهت امداد رسانی فوری به روستائیان و عشایر را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش در پی دستور وزیر جهاد کشاورزی، همه ­نیروهای جهاد کشاورزی شهرستان ها با حضور فوری در مناطق عشایری، روستایی برای کمک رسانی اقدام کرده و اکیپ هایی نیز برای برآورد خسارات بسیج و اعزام شده اند که تاکنون غیر از تعدادی از ساختمان های دولتی، خسارات عمده ای گزارش نشده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد زلزله کرمانشاه زلزله هفته وحدت مقام معظم رهبری حسن روحانی ارومیه هفته بسیج جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آذربایجان غربی زلزله کرمانشاه وزارت جهاد کشاورزی حجتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر