Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا جهانگیری در نشست تخصصی بومی‌سازی و ساخت داخل گفت: همه این تجهیزات در گذشته از خارج وارد می‌شد، اما پس از اقدام‌ها و برنامه‌های عملی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مشارکت موثر سازندگان داخلی بومی‌سازی شده‌اند. وی افزود: اکنون با اتکا به توان داخلی و دانش بومی، ۱۳ هزار قلم کالا در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بومی‌سازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین قلمبر دزفولی، مدیر پشتیبانی، ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست به بومی‌سازی ۱۰ خانوادهکالاهای پرمصرف صنعت نفت اشاره کرد و گفت: از این تعداد، بومی‌سازی هفت قلم کالا انجام شده یا در حال اجراست که به این منظور ۵۰ قرارداد امضا شده تا افزون بر توان ساخت داخل، دانش فنی و فناوری را با دانش روزآمد ارتقا دهیم.وی با بیان اینکه تجهیزات سرچاهی و درون چاهی، پمپ‌های درون‌چاهی و سرچاهی و مته‌ها به ترتیب پروژه‌های اول تا سوم ۱۰ قلم کالای اساسیوزارت نفت هستند، تصریح کرد: این کالاها با دانش فنی بومی کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حال اجراست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی