Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@15:49:52 GMT

رفع کبودی دور چشم با سبزی پر خاصیت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۱۹۳۲

رفع کبودی دور چشم با سبزی پر خاصیت

رکنا: از بین بردن کبودی دور چشم برای زنان اهمیت دارد آن دسته از زنان که به زیبایی شان اهمیت می دهند این سبزی را در سبد غذایی شان قرار دهند.

برای از بین بردن کبودی دور چشم تغذیه مناسب بهترین روش است بنابراین برای زیباتر شدن دور چشم توصیه می شود در هفته سه یا چهار مرتبه اسفناج مصرف کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ناهید در زندان بود که شوهرش به خواستگاری دختران پولدار رفت! هومن خان آمپول زن به دختران جوان تجاوز می کرد +عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آزار و اذیت جنسی زنان توسط سربازان هوس باز + عکس عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ 2 از سوی ایران خودرو تایید شد این مرد کتک خور سینمای ایران است + گفتگو و عکس 300 عروس و داماد مسافت 3 کیلومتری را با هم مسابقه دادند+ عکس سرقت با سلاح کلاشینکف از یک مجتمع 6 واحدی در بلوار امامت + عکس تبهکاران زن مطلقه توسط دو جوان در پراید مورد تجاوز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: تغذیه زنان زیبایی توصیه ساعت اسفناج کبودی دور چشم درمان خانگی عکس فیلم ایران تجاوز مرد قتل زندگی کودک عقیم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • «تهدید بی خاصیت»
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند