Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن کاملی فرد روز دوشنبه در تجمع بسیجیان مراغه افزود: به برکت تفکر بسیجی، مردم ایران اسلامی به تهدیدها و عربده کشی های دشمن بی اعتنا بوده و این بی توجهی موجب خشم دشمنان شده است.
وی ادامه داد: بسیج محصول فکر و اندیشه امام راحل و فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: براساس رهنمودهای رهبری، هرگاه بسیج در صحنه حضوری فعال داشته باشد، چشم طمع دشمنان از کشور و نظام اسلامی به دور خواهد بود.
کاملی فر با بیان اینکه هدف از استمرار بسیج، آمادگی در برابر تهدیدهای دشمنان است گفت: هم اکنون تفکر بسیج محدود به مرزها نبوده و فرازمانی و فرامکانی شده است.
وی افزود: بسیج به عنوان میراث گرانبها و ارزشمند امام راحل، توانسته در سال های اخیر، ملت های آزاده جهان و منطقه را به حرکت درآورد که نمونه بارز آن را می توان در حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق و جببه مقاومت اسلامی در منطقه دید.
وی اضافه کرد: بی اعتنایی به بسیج، در حقیقت بی اعتنایی به اقتدار ملی و مصلحت نظام مقدس اسلامی در صیانت از ارزش هاست.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: بسیج به عنوان جریانی انقلابی وابسته به جریان و جناحی نبوده و منطق آن مبتنی بر تفکر انقلابی است و در مسیر حرکت خود به ستاره هدایتگری چون ولایت توجه دارد.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: تا زمانی که بسجیان جان برکف در صحنه حضور داشته و تفکر بسیجی وجود دارد، خواب های پریشان دشمنان و نظام سلطه تعبیر نخواهد شد و شاهد تحمیل ننگ ها و برجام های دیگری بر این ملت باشیم.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
**
امام جمعه شهرستان عجب شیر گفت: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی و مقابله با تمام توان در برابر شبیخون فرهنگی دشمن است.
حجت الاسلام محمود شربیانی در همایش تجمع بسیجیان شهرستان عجب شیر با اشاره به جنگ نرم و نفوذ دشمن تصریح کرد: باید با بصیرت‌ افزایی جامعه را نسبت به این امر آگاه کرد تا در مقابل توطئه‌ های دشمنان بایستند و آن را خنثی کنند.
وی افزود: اخلاص و ایمان به خدا و همچنین ولایتمداری از ویژگی بارز بسیجیان است که در کنار سایر ویژگی‌های آنها بیشتر نمایانگر است.
وی با بیان اینکه بسیج در طول سال‌ های پس از جنگ در جبهه‌ های مختلف به ویژه جبهه فرهنگی در مقابل دشمنان ایستاده است، گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با باورها و عقاید مردم و نسل جوان پرداخته که نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی بسیار حیاتی بوده و به مثابه سد محکمی در برابر این تهدیدات تلقی می ‌شود.
وی تأکید کرد: بسیج می‌ تواند ابعاد مختلف این تهدید و جنگ را با اشراف کامل اطلاعاتی رصد و اقدامات پیشگیرانه ‌ای را بر روی نوع تهدید و زمان وقوع آن انجام دهد.
شربیانی یکی از مهمترین راه ‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در کشور بیان کرد و گفت: بسیج قبل از آنکه یک جریان باشد تفکری است که امام راحل آن را به ‌عنوان یک جریان فراگیر در میان مردم تبیین کردند.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487/7485
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جهان لبنان مردم ایران مقابله با تهاجم فرهنگی نسل جوان 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم