Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اظهارنظر عجیب لیلا اوتادی بازیگر سینماوتلویزیون را درباره کارلوس کی‌روش ببینید.

حجم ویدیو: 5.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

لیلا اوتادی روز پنجشنبه چهارم آذر مهمان برنامه «زنده رود» در شبکه استانی اصفهان بود.این بازیگر Actor در بخشی از این برنامه اظهارنظر عجیبی درباره کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کرد که جالب توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زیباترین زن دنیا از نظر رییس جمهور هیز کیست؟!+عکس هومن خان آمپول زن به دختران جوان تجاوز می کرد +عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آزار و اذیت جنسی زنان توسط سربازان هوس باز + عکس عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس این مرد کتک خور سینمای ایران است + گفتگو و عکس زندگی گمشده زنان در جایی به نام "فراموش آباد" دخترهایی که با ما دوست می شدند فکر می کردند پولدار هستیم+ عکس سرقت با سلاح کلاشینکف از یک مجتمع 6 واحدی در بلوار امامت + عکس تبهکاران زنم به بهانه اضافه کاری با مردان غریبه در پی خوشگذرانی بود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor کارلوس کی روش لیلا اوتادی بازیگر فیلم عجیب عکس فیلم ایران تجاوز مرد قتل زندگی کودک عقیم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین در شبکه۳: صدای معین و هایده را دوست دارم

علی پروین در برنامه نوروزی شبکه سه پاسخ سوالات غیرفوتبالی مجریان صداوسیما را هم داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پروین که معمولا در برنامه های زنده تلویزیون شرکت نمی‌کند همراه حسن روشن اسطوره تاج یا همان استقلال، در صداوسیما حضور پیدا کرد.

اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ گفت: من صدای معین خواننده را دوست دارم. صدای خانم هایده را هم گوش می‌دهم!

در این لحظه لیوان نزدیک به یکی از دو مجری برنامه شکست که باعث خنده و تعجب محمدحسین میثاقی شد!

میثاقی گفت: خانم هایده را خدا رحمت کند، دیگر در قید حیات نیستند. ولی منظور ما خواننده های جوان داخلی بود که پروین گفت: این جدیدترها هم خوب می‌خوانند اما من اسم شان را بلد نیستم و نمی شناسم!

پروین همچنین گفت که سریال های صداوسیما را زیاد می‌بیند اما چندسالی است که سریال خوبی ساخته و پخش نشده است: سریال کره ای مثل جومونگ و سریال های ترکیه ای تماشا نمی‌کنم و فقط برنامه های خودمان را می بینم که کم شده است.

 

دیگر خبرها

  • پروین در شبکه۳: صدای معین و هایده را دوست دارم
  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • مغالطه سلیطه / مهدی تدینی
  • تقلید صدای نعیمه نظام‌دوست توسط یوسف تیموری (فیلم)
  • صفت عفت تنها به زنان اختصاص ندارد
  • آرزوی تجزیه ایران مانند سایر آرزوهای باطل چهل و چند سال گذشته به گور خواهد رفت
  • آرزوی تجزیه ایران مانند سایر آرزوهای باطل چهل و چندسال گذشته به گور خواهد رفت
  • کنعانی: آرزوی تجزیه ایران به گور خواهد رفت
  • برنامه های پایانی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نیویورک