Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج اظهار داشت: خدمات بسیج بر همگان روشن است و از همان ابتدای فعالیت خود در خدمات‌رسانی به مردم و این نظام و انقلاب پیشتاز بوده است و اکنون نیز در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج در دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور نمایان است، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و با تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل شاهد حرکتی بزرگ در سطح کشور بودیم و افراد مختلف در قالب بسیج در صحنه خدمت حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه بسیج به الگویی بزرگ در سطح دنیا تبدیل شده است، ادامه داد: بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب پیشتاز بوده است و اکنون نیز حافظ ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

وی احیای ارزش‌های اسلامی و فرهنگ حزب‌الهی را از دستاوردهای بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج در تثبیت و افزایش امنیت کشور، اقتدارآفرینی و جلوگیری از تهدیدها و همچنین ایجاد توان بازدارندگی بالا نقش مهمی داشته است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی بسیج نقش مهمی در رفع چهره محرومیت در نقاط مختلف کشور داشته‌اند، بیان کرد: خدمات‌دهی بسیج در ابعاد مختلف از حمله اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، ورزشی، هنری، علمی و . . . روز به روز در حال گسترش است.

وی خاطرنشان کرد: دو قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر فعالیت دارند که تاکنون طرح‌های مختلفی را در روستاها و مناطقه محروم استان اجرا کرده و طرح‌ها و پروژه‌های متعدد دیگری را نیز در دست اجرا دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به شناسایی سه دهستان محروم استان بوشهر، اظهار داشت: در این دهستان‌ها روستاهای محروم و نیازمند شناسایی شده و عملیات محرومیت‌زدایی در این روستاها در دست اجرا است.

وی تقویت وحدت و همدلی و توسعه انسجام داخلی را از راهکارهای مقابله با تهاجمات و تهدیدهای دشمنان دانست و اضافه کرد: در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و این انقلاب روز به روز توانمندتر می‌شود.

سردار رزمجو تصریح کرد: علی‌رغم دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه و ایجاد فاصله بین مردم و نظام، مردم ما هرگاه که نیاز باشد در صحنه حاضر هستند و دشمنان را ناکام می‌کنند.

کد خبر 4468454

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج بوشهر سپاه امام صادق بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • آسمان بارانی در نقاط مختلف کشور
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • حمله گسترده اوکراین به نقاط مختلف روسیه با 50 پهپاد
  • رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور/ احتمال آبگرفتگی معابر