Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:سندیکای روزنامه نگاران تونس ترجیح داده اند که به شیوه ویژه خود از ولیعهد سعودی استقبال، و مخالفت خود را با سفر وی به تونس ابراز کنند.


به گزارش پایگاه خبری عربی ۲۱، این سندیکا شب گذشته بنر بزرگی از بن سلمان را روی دیوار ساختمان این مرکز نصب کردند که وی را با یک اره برقی نشان می دهد.
سندیکای روزنامه نگاران تونس عبارت«نه به نقض حرمت سرزمین انقلای تونس» را روی این بنر نوشته و اعلام کرده است که در همین رابطه روز دوشنبه سمیناری با حضور صدها روزنامه نگار و فعال مدنی و فعال سازمان های حقوق بشری برگزار می کند تا راهکاری های میدانی و رسانه ای علیه سفر ولیعهد سعودی را برنامه ریزی و بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این نورالدین بن تیشه مشاور سیاسی ریاست جمهوری تونس اعلام کرده بود که تونس از محمد بن سلمان استقبال می کند و دیپلماسی این کشور تحت تاثیر احساسات وعواطف قرار نمی گیرد.
با این حال «محمد الیوسفی» عضو دفتر اجرایی سندیکای روزنامه نگاران تونس به عربی ۲۱ گفته است: این بنر پیامی به دشمنان آزادی و طاغوتیان مستبد و مخالفان آزادی مطبوعات و آزادی بیان در جهان عربی است.
وی افزود: نصب چنین بنری یکی از اشکال بیان مسالمت آمیز مخالفت با شخصیتی است که انقلاب تونس و اصول دموکراسی را قبول ندارد و با اتهام ترور روزنامه نگار سعودی روبروست.
الیوسفی اظهار کرد که سمینار روز دوشنبه سندیکای روزنامه نگاران تونس که با همکاری سازمان های حقوق بشری و مدنی برگزار می شود، مواضع مخالفان سفر بن سلمان به تونس را متحد خواهد کرد.

برچسب ها: ولیعهد سعودی ، تونس ، بن سلمان

منبع: خرداد

کلیدواژه: ولیعهد سعودی تونس بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در چارچوب مسابقات تورنمنت دوستانه جام پایتخت مصر رخ داد که تیم‌های ملی تونس و نیوزلند در یک مسابقه برابر یکدیگر قرار گرفته بودند.

در دقیقه 32 بازی یک برخورد بین بازیکنان شکل گرفت و داور مسابقه، احمد الغندور، پس از بازبینی صحنه در سیستم کمک داور ویدئویی یک ضربه‌ پنالتی به سود نیوزلند اعلام کرد.

نیوزلند در آستانه گلزنی از روی نقطه پنالتی بود، اما راهنمایی تاثیرگذار سرمربی دروازه‌بان‌های تونس باعث شد تا دروازه‌بان این تیم توپ را دفع کند و مانع گلزنی حریف شود.

در این صحنه دوربین‌ها مربی دروازه‌بان‌های تونس را به تصویر کشیده‌اند که بشیر بن سعید، دروازه‌بان این تیم را احضار می‌کند تا از طریق یک صفحه نمایش کوچک به او از زاویه ترجیحی بازیکن نیوزلند در ضربات پنالتی را اطلاع بدهد.

در واقع بشیر بن سعید توانست ضربه پنالتی سارپریت سن را با ضربه سر از گوشه چپ دروازه خود دفع کند و نیمه اول دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • اعتراف تکان‌دهنده ریچارلیسون: به خودکشی فکر می‌کردم!
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • جنجال همت مسلمی؛ حرف‌های تکان‌دهنده مربی حسن یزدانی: حسن به شما باخت نه تیلور!
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ