Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن میلاد نبی مکرم اسلام را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

تبریک لاریجانی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی به مناسبت عید فطر

متن پیام به شرح ذیل است: 

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته؛

خرسندم در سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله و سلم) صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت های خود را به جنابعالی ابراز نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در پرتو معارف اسلامی، شاهد تقویت و تحکیم همدلی و برادری میان امت بزرگ اسلامی بوده و با استعانت از قرآن کریم و سیره و سنت نبوی (صلی الله علیه وآله و سلم) در همکاری همه جانبه میان کشورهای اسلامی و ارتقای مراودات پارلمانی بیش از پیش کوشا باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده؛ از درگاه خداوند متعال، سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان و پیشرفت و سعادت دولت و ملت شما را مسئلت می نمایم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف زلزله کرمانشاه پیام تبریک علی لاریجانی مجالس کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه شنبه در یادواره شهدای شهرستان نیر با تسلیت یوم شهادت صادق اآل محمد(ص) اظهار کرد: آن حضرت با احیای فقه جعفری و تربیت ۴ هزار نفر شاگرد توانست اسلام را از جریان انحرافی نجات داده و شبهات را تا حد زیادی رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از نبی مکرم اسلام دو شوک عظیم جامعه اسلامی را متحول کرد که اولی قیام امام حسین (ع) و دومی نیز تحول علمی عصر امام باقر و امام صادق (ع) بود که به معنای واقعی به احیای اسلام ناب کمک کرد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: آن حضرت با مرجعیت علمی توانست احکام الهی را بیان کند تا کار ناتمام عصر نبوت و امامت به نقطه اکمال رسیده و این اندیشه آرمانی از همه کج روی ها در امان بماند.

آیت الله عاملی بیان کرد: انقلاب اسلامی نیز تداوم همین مکتب و انتقال آموزه های دینی است که در آن مجاهدان بسیاری نظیر آیت الله مطهری کوشیده اند تااین حرکت عظیم را از هرگونه انحراف و انحطاط در امان نگهدارند.

وی تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) در مسیر عدالت محوری گام برداشته و توانسته اند جامعه اسلامی را در مسیر پایبندی به اعتقادات ثابت قدم نگهدارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری یاد و خاطره شهدای هش سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: اقتدار واقعی امروز ایران اسلامی را مرهون شهدایی هستیم که بی ادعا در دفاع از تمامیت این کشور اعم از استقلال و باورهای دینی تلاشی مجاهدانه کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم مداحی و سوگواری شده و شرکت کنندگان یاد و خاطره شهدای والامقام نیر را گرامی داشتند.

کد خبر 6096692

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام