Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادسرای عمومی و انقلاب تهران طی اطلاعیه‌ای انتساب خبر علنی بودن برگزاری دادگاه عراقچی به جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران را که شنبه شب از برخی از شبکه‌های صدا و سیما اعلام شد، تکذیب کرد به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادسرای عمومی و انقلاب تهران طی اطلاعیه‌ای انتساب خبر علنی بودن برگزاری دادگاه عراقچی به جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران را که شنبه شب از برخی از شبکه‌های صدا و سیما اعلام شد، تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است جعفری دولت‌آبادی در مصاحبه مورخ ۱۳۹۷/۹/۳ صرفاً از صدور کیفرخواست توسط دادسرای تهران برای عراقچی خبر داد.

برخی شبکه‌های صدا و سیما همزمان با پخش تصویر جعفری دولت‌آبادی، اظهاراتی دائر بر برگزاری علنی جلسه محاکمه آتی این فرد را نیز به نقل از دادستان تهران قرائت نمود که چنین اظهاری از سوی مصاحبه‌شونده تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادگاه عراقچی دولت آبادی شبکه های صداوسیما جلسه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم