Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: لرستان نباید نسبت به سایر استان‌ها کمبود امکانات درمانی و نیروی متخصص داشته باشد. ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز در مراسم افتتاح مرکز تشخیصی بیماری‌های ریوی مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد اظهارداشت: مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد یک مرکز مهم تخصصی درمانی است و با تلاش و کوشش و جذب پزشکان مجرب می‌توانی رضایت مندی مردم را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ظرفیت مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد در استان اشاره کرد و افزود: این با توجه به جدید بودن ساختمان و امکانات یک فرصت مناسب برای بخش درمان استان است.

سرانه درمان در طرح پزشک خانواده کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت750 تخت بیمارستانی دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه درمان ایلام است+فیلمدرصدد "افزایش تعرفه خدمات بهداشت و درمان" برای سال آینده هستیم

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه سلامت یک حقوق انسانی است و در این رابطه نباید حواشی دخالت کنند عنوان کرد: در مسیر بهداشت و درمان به هیچ عنوان نباید اجازه داد مانعی برای خدمت رسانی و پیشرفت به وجود آید.

وی کمک به انسان نیازمند در بحث سلامت را  یک وظیفه شرعی دانست و بیان کرد: در مجموعه بهداشت و درمان نگاه‌ها باید خدایی باشد و بدترین تبعیض، تبعیض در درمان انسان‌هاست و این مصداق بدترین ظلم است.

آیت الله میرعمادی ضمن خرسندی از اقداماتی  که در مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی انجام گرفته است، گفت: ظرفیت‌های لرستان ایجاب می‌کند که آخرین امکانات و نیروهای متخصص در آن مهیا باشند بنابراین این استان نباید نسبت به سایر استان‌ها کمبود امکانات و نیروی متخصص داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با راه‌اندازی سایت بین المللی مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد نیز اظهارداشت: همواره باید به دنبال انتخاب برتر و راحت‌تر برای مردم باشیم و در کنار آن ایجاد فضای شفافیت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان یکی از بدترین معضلات جامعه را جاهل بودن دانست و افزود: برای رفع جاهلیت باید جامعه را به سوی علم و صداقت هدایت شوند و بحث درمان راهی را انتخاب کنیم که حقوق شهروندی به خوبی رعایت شود که راه‌اندازی این سایت می‌تواند در ایجاد این مسیر بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح دوشنبه در در کارگاه آموزشی رابطان طرح داناب در اردبیل با تاکید بر اینکه همه ما باید سفیر نجات آب در استان باشیم، اظهار کرد: طرح داناب فرصت مناسبی است که بتوانیم با تغییر نگرش در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست و نجات آب تاثیر گذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح داناب فرصت مناسبی است که بتوانیم با تغییر نگرش در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست و نجات آب تاثیر گذار باشیم.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه دانش آموزان را به سمتی هدایت کنیم که در کنار مسایل آموزشی نسبت به کمبود آب حساس باشند، تصریح کرد: شناخت مهمترین پایه حرکت است و در موضوع آب بحث شناخت و آموزش اهمیت موضوع، در اولویت است.

مشکی آموزش های کیفی در بحث آب را یادآور شد و بیان کرد: از مدیران و دبیران مجری طرح داناب درخواست داریم تا با برنامه ریزی، اکثریت دانش آموزان مدارس را با موضوع کمبود آب و چگونگی صرفه جویی آن آشنا کنند.

وی گفت: با اجرای پویش و اطلاع رسانی ها، استفاده از پوسترها و وسایل آموزشی، امیدوار هستیم که بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی از پوستر مفهومی طرح داناب رونمایی شد و کارشناسان و متخصصان شرکت آب منطقه ای استان، به ارائه مباحث آموزشی و تبیینی پیرامون طرح داناب پرداخته و به سوالات حاضران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح داناب در استان اردبیل با همکاری شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش و مشاوره اجرایی جهاد دانشگاهی استان اردبیل اجرایی می شود.

کد خبر 6097952

دیگر خبرها

  • خواص درمانی آب سیب زمینی
  • خواص گیاه درمانی و مفید شنگ
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • درمان سریع سرماخوردگی با بادکش | آیا بادکش با حجامت تفاوت دارد؟
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟