Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به ۶۰۳ حادثه دیده برف و سیل در این استان خبر داد و گفت: در این حوادث هیچ حادثه جانی رخ نداده است.

احمد مرتضوی فرد امروز (دوشنبه ۵ آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طی سه روز گذشته ۳۰ تیم امدادی در قالب ۱۳۵ امدادگر به افراد حادثه دیده در مناطقی از شهرستان های شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، بروجن، لردگان و کیار امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در همین مدت ۱۹ کیلوگرم خرما، ۱۰۵ تخته پتو، ۲۵۰ قوطی کنسروجات، ۱۱ تخته موکت، ۷۷ بسته بسکویت، ۹۳ کیلو نایلون، شش شعله چراغ، ۹ کیلوگرم کشمش، سه کیلو قند و شکر و نان و آب معدنی در بین آسیب دیدگاه توزیع شد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه احمد جمشیدی نیز از بازگشایی گردنه های چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: تردد در تمام محورهای استان در جریان است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: با تلاش راهداران گردنه های چری و شاه منصوری که از روز گذشته به سبب بارش سنگین برف بسته شده بود، بازگشایی شده است.

 

وی بابیان اینکه مشکلی در خصوص تردد در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد، تصریح کرد: ۷۰ اکیپ راهداری در قالب ۴۷۰ راهدار و ۲۹۷ دستگاه ماشین و تراکتور برف روب مشغول خدمات رسانی هستند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه مشهد زلزله مقام معظم رهبری ارومیه آذربایجان غربی مناطق زلزله زده سفر استانی حسن روحانی خامنه ای راهداری و حمل و نقل جاده ای امداد رسانی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱.۱
بروجن: ۱.۲
لردگان: ۰.۶
کوهرنگ: ۷.۵
اردل: ۰.۳
بن :۰.۷
فارسان: ۱.۳
سامان: ۰.۵
شلمزار: ۰.۸
فرخ شهر: ۱.۳
مال خلیفه: ۲.۱
سورشجان: ۰.۸
بلداجی: ۰.۹
ایلبگی: ۰.۳
دوآب صمصامی: ۲.۷
بازفت: ۳
لیرابی: ۱.۵

کد خبر 749541

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری