Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمدید قرارداد با مسی و جذب ستارگانی نظیر کوتینیو به نظر هزینه سنگینی برای بارسا به دنبال داشته است.

طرفداری - در فصل 2018/19، بارسلونا باشگاهی است که بیشترین دستمزد را در دنیا به بازیکنانش پرداخت می‌کند.

به گزارش گل و بنابر آخرین تحقیقات جهانی دستمزدها در ورزش، بارسلونا در این فصل به طور میانگین به هر یک از 23 نفر لیست تیم اولش به طور میانگین 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

45 میلیون پوند (بالغ بر 11 میلیون یورو) بدون احتساب پاداش‌ها، دستمزد پرداخت می‌کند. هیچ باشگاهی در تاریخ فوتبال تاکنون به این میانگین نرسیده بود و اگرچه انتظار می‌رود طی سال‌های پیش رو ارقام از این هم فراتر برود اما بارسلونا اولین باشگاهی است که میانگین پرداختی‌اش به بازیکنانش به این رقم می‌رسد.

تمدید قرارداد سنگین با لیونل مسی در کنار دیگر ستارگان تیم از جمله سرجی روبرتو، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی یکی از دلایل اصلی ثبت این رقم است. از طرفی نباید خرید بازیکنانی چون فیلیپه کوتینیو، مالکوم، آرتورو ویدال و آرتور ملو را نیز فراموش کرد. همه این‌ها باعث شده بارسلونا به طور میانگین 33 درصد بیشتر از فصل گذشته به بازیکنانش حقوق بدهد.

رتبه دوم در اختیار رئال مادرید است. بازیکنان رئال مادرید به طور میانگین 8.1 میلیون پوند (بالغ بر 10 میلیون یورو) دستمزد می‌گیرند. شش رتبه بعدی متعلق به باشگاه‌های NBA است که گلدن استیت و اوکلاهاما تاندر بیشترین پرداختی را به بازیکنانشان دارند. اگرچه در حالت کلی، لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا بیشترین میانگین دستمزد را در میان تمام لیگ‌های دنیا به بازیکنان پرداخت می‌کند. هر بسکتبالیست شاغل در این لیگ به طور متوسط امسال 5.9 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد.

یوونتوس با خرید کریستیانو رونالدو امسال از رتبه 32 به رده نهم آمده است. منچستریونایتد با میانگین پرداختی 6.53 میلیون پوند به هر بازیکن در رده دهم جای می‌گیرد. منچسترسیتی بیستمین باشگاه است و چلسی، آرسنال و لیورپول همگی در جمع 40 باشگاه دنیا هستند که بیشترین دستمزدها را پرداخت می‌کنند. جالب اینکه اتلتیکو مادرید با تمدید قرارداد گریزمان، حالا در رده هفدهم است و حتی بیشتر از منچسترسیتی به بازیکنانش حقوق می‌دهد.

در این تحقیق همچنین مشخص شد لیگ برتر همچنان ثروتمندترین لیگ دنیا است. هر بازیکن شاغل در این لیگ به طور میانگین در این فصل 2.99 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد. 36٪ بیشتر از دومین لیگ فوتبالی یعنی لالیگا که هر بازیکنش به طور متوسط 2.2 میلیون پوند حقوق دریافت می‌کند. این رقم برای سری آ 1.5 میلیون پوند است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۲۹ هزار و ۲۶۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۴ هزار و ۹۳۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۷۸۰۲ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۶۲۳ قطعه با میانگین قیمت ۲۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان تخصیص داده شد.

در حراج سکه تمام نیز ۱۹ هزار و ۵۸۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۰ هزار و ۳۷۸ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

تاکنون و در مجموع ۱۱ حراج برگزار شده جمعاً ۱۴۷ هزار و ۶۷۷ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۹۹ هزار و ۹۹۲ قطعه، نیم سکه ۲۱ هزار و ۷۷۲ قطعه و تمام سکه ۲۵ هزار و ۹۱۳ قطعه است.

کد خبر 6098820

دیگر خبرها

  • صادرات ۲۰۰ میلیون پوند کالا و خدمات ایران به انگلیس در ۲۰۲۳
  • دردسر بزرگ چلسی حتی در صورت رسیدن به رقابت‌های اروپایی
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • (ویدئو) انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود