Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@09:05:00 GMT

حق‌محوری؛ اصلی‌ترین مؤلفه بسیج

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۲۷۹۴

حق‌محوری؛ اصلی‌ترین مؤلفه بسیج

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سید سیاح، مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه استان اردبیل، در اجتماع «شکوه مقاومت» بسیجیان شهرستان بیله‌سوار که صبح امروز، پنجم آذرماه در سالن ۹ دی برگزار شد، ضمن تشریح کامل دستاورد‌های بسیج در ۴۰ سال گذشته اظهار کرد: بسیج بصیرت و هوشمندی دارد و بیشتر و قوی‌تر از گذشته پشتیبان ولی فقیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تشریح و برشمردن مؤلفه‌های ارزشی، علمی و فرهنگی بسیج افزود: از دیگر مؤلفه‌های بسیج این است که همیشه حق محور بوده و افراد را نیز با معیار حق می‌سنجد و اگر با کسی عقد اخوت دارد بر اساس حق و اطاعت از ولی فقیه است.
مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیج حزب‌گرا نیست، تأکید کرد: این شجره طیبه تنها بر روی ارزش‌های اسلامی و اعتقادی خود پایدار بوده و وظیفه و تکلیف اصلی آن هم، حفظ نظام است و افتخار ما بسیجی‌ها نیز این است که از نظام این چنینی دفاع می‌کنیم.
وی با تشریح پشت صحنه قضایای یمن و مصر اظهار کرد: در همه این قضایا آمریکا محور است؛ زیرا اگر به اعتقاد آمریکایی‌ها تروریست‌ها در اختیار آمریکا باشند تروریست خوب است و اگر فقط شایعه شود که در فلان کشور سلاح هسته‌ای یا شیمیایی استفاده شده است با تمام توان به آن کشور حمله می‌کنند.
سید سیاح تأکید کرد: همه با هم با نظام اهریمنی مقابله می‌کنیم، زیرا آن‌ها به هیچ چیز و هیچ‌کسی پاسخگو نیستند و لذا افتخار ملت ایران ۴۰ سال ایستادگی در برابر نظام استکباری است.
وی گفت: بعضی قلم‌ها و حنجره‌ها حرف‌هایی را تکرار می‌کنند که بیایید از مقاومت در برابر آمریکا دست بردارید و تسلیم شوید تا مشکلات کشور از جمله مشکل اقتصادی حل شود، اما با تمام توان می‌گوییم اگر ۴۰ سال با تفکر بسیجی استقامت، عزت و افتخار به ارمغان آمده، همگی در سایه ایستادگی است.
مسئول امور روحانیان سپاه استان با اشاره به اینکه امروز تنها کشوری که در دنیا ذلیل شده، دولت آل سعود است، اظهار کرد: ما محور مقاومت را تشکیل دادیم و اگر آمریکا زمانی فقط با جمهوری اسلامی درگیر بود امروز با چندین نظام و گروه‌های مقاومت مقابله می‌کند و لذا افتخار می‌کنیم که در سایه ۴۰ سال ایستاگی، ابرقدرت امریکا را شکست داده‌ایم.
وی یادآور شد: در حال حاضر جنگ روانی بزرگترین ابزار آمریکاست که با این ابزار دنبال مقابله با فروش نفت و رساندن درآمد‌های ارزی به صفر هستند که خوشبختانه در این امر هم نتوانسته‌اند کاری را پیش ببرند.
سیدسیاح ادامه داد: در فضا‌های مجازی و بین افکار عمومی چنین القا می‌شود که مشکلات کشور از سوی سوریه و عراق است، اما باید بدانید سوریه، عراق و یمن امروز هزینه ما را می‌دهند، زیرا الگوی آن‌ها جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اضافه کرد: مسئولان و مردم باید بدانند تنها راه حل مشکلات اقتصادی استفاده از تفکر بسیجی است و اگر همه اقشار مردم از امام جمعه تا کارگر و دانش‌آموز و رئیس جمهور روحیه بسیجی داشته باشند به زودی مشکلات مردم نیز حل خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل بسیج قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور

دریافت 57 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، روز ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد؛ بعد از اینکه وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد، رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال ۱۳۷۹ دادند و این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی می‌باشند؛ از زمان انقلاب تا کنون توانسته اند اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت برای کشورمان به ارمغان آورند.

کد خبر 6097689

دیگر خبرها

  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی