Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: همکاران فنی این مرکز در پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه تهران با کسب ۳ تندیس و ۱۴ لوح تقدیر و امتیاز ویژه افتخار آفرین شدند.

وی افزود: این اجلاس یکی از مهم‌ترین نشست‌های رسانه ملی است که علاوه بر مراکز استان‌ها، شبکه‌های ملی و بین المللی صدا و سیما و بخش خصوصی چند کشور خارجی هم در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همکاران فنی صدا و سیمای مرکز فارس امسال با ۴۰ دستاورد و ایده نو به این جشنواره رفته بودند که تعدادی از طرح‌های عملیاتی شده، مورد توجه قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: بعضی از دستاورد‌های ارائه شده به این جشنواره کاملا بومی و برای انبوه سازی مورد استقبال جهاد خودکفایی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هم قرار گرفته است.

سهرابی افزود: میکسر دیجیتال صدا که یکی از طرح‌های همکاران فنی صداوسیمای مرکز فارس است و صفر تا صد طراحی و اجرای آن توسط همکاران این مرکز انجام شده در این اجلاس به عنوان یکی از طرح‌های برتر انتخاب شد و به احتمال قوی به نام استان فارس به تولید انبوه خواهد رسید.

وی گفت: خوشبختانه با توجه به توانمندی‌ها و تلاش‌های مجموعه همکاران در معاونت فنی صداوسیمای مرکز فارس بخش عمده‌ای از فعالیت‌های برون استانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به این مرکز سپرده شده و همکاران فنی مرکز فارس علاوه بر انجام ماموریت‌های موظف خود در این حوزه هم خوش درخشیده اند.

در حال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت