Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:41:30 GMT

آغاز بازی عقب افتاده لیگ دسته اول

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۳۶۹۶

آغاز بازی عقب افتاده لیگ دسته اول

بعد از این که روز گذشه به علت بارش شدید باران سه دیدار از رقابت های لیگ آزادگان لغو گردید و به امروز موکول شد از دقایقی پیش دو تیم فجر سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم در شرایطی  به دیدار هم می روند که فجر سپاسی با 11 بازی و کسب 12 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و سرخپوشان پاکدشت همین تعداد بازی و 22 امتیاز در جای چهارم لیگ حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که سرخ پوشان پاکدشتی تا پایان هفته سیزدهم در مصاف با حریفان ۲۴ گل به ثمر رسانده اند و در مقابل تنها ۱۰ گل دریافت کرده اند، می توان گفت این تیم در کارهای هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته است و پس از تیم گل گهر سیرجان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد اما زرد پوشان فجر سپاسی شیراز نیز در تقابل با رقبا تنها ۴ بارموفق به گلزنی شده اند اگر چه تنها ۵ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند.


حال باید دید تقابل دومین خط حمله لیگ و بهترین خط دفاع لیگ چه سرانجامی خواهد داشت. به جز این مسابقه 4 تیم شهرداری ماهشهر - شهرداری تبریز و شاهین بوشهر - مس رفسنجان نیز دو بازی عقب افتاده دیگر لیگ دسته اول را برگزار می کنند.

 

دسته یک سرخپوشان پاکدشت فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک سرخپوشان پاکدشت فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ: کس نیست که افتادهٔ آن زلفِ دوتا نیست

کس نیست که افتادهٔ آن زلفِ دوتا نیست در رهگذرِ کیست که دامی ز بلا نیست   چون چشمِ تو دل می‌برد از گوشه نشینان همراهِ تو بودن گُنَه از جانب ما نیست   روی تو مگر آینهٔ لطفِ الهیست حقا که چنین است و در این روی و ریا نیست   نرگس طلبد شیوهٔ چشمِ تو، زهی چشم مسکین خبرش از سر و، در دیده حیا نیست   از بهرِ خدا زلف مَپیرای که ما را شب نیست که صد عربده با بادِ صبا نیست   بازآی که بی روی تو ای شمعِ دل افروز در بزمِ حریفان، اثرِ نور و صفا نیست   تیمارِ غریبان اثرِ ذکرِ جمیل است جانا مگر این قاعده در شهرِ شما نیست؟   دی می‌شد و گفتم صنما عهد به جای آر گفتا غلطی خواجه در این عهد وفا نیست   گر پیر مغان مرشدِ من شد چه تفاوت در هیچ سری نیست که سِرّی ز خدا نیست   عاشق چه کُنَد گر نَکِشَد بارِ ملامت با هیچ دلاور سپرِ تیرِ قضا نیست   در صومعهٔ زاهد و در خلوتِ صوفی جز گوشهٔ ابروی تو محرابِ دعا نیست   ای چنگ فروبرده به خونِ دلِ حافظ فکرت مگر از غیرتِ قرآن و خدا نیست کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • امروز با حافظ: کس نیست که افتادهٔ آن زلفِ دوتا نیست
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود