Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:42:19 GMT

بارش باران در بیرجند موجب روان آب شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۳۷۵۸

بارش باران در بیرجند موجب روان آب شد

معاون خدمات شهری شهردار بیرجند در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پس از بارندگی امروز در شهر بیرجند آبگرفتگی بحرانی از معابر یا منازل گزارش نشده است و گشت های خدمات شهری در حال کنترل وضعیت هستند.
همایون شاکری افزود: یکی از علت هایی که آب در خیابان ها از سطح معابر بالاتر می رود این است که خیابان های معلم، مدرس، پاسداران و توحید شیب تندی دارند و جوبه ها نیز کشش حجم آب را ندارد لذا آب باران از زیر پل ها به سطح خیابان سرریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه موردی از مسدود بودن کانال یا جوبه در شهر گزارش نشده است گفت: تیم های خدمات شهری در حال گشت زنی بوده و موارد را رصد می کنند.
معاون شهردار بیرجند اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی پیش از شروع بارندگی، بازدیدهای میدانی از معابر شهر انجام و کانال های حریم شهر بازرسی شده است.
وی بیان کرد: گاهی حجم آب به حدی است که کانال و جوی جوابگوی آن نیست لذا این آب به خیابان می زند که در همه شهرهای کشور نیز این مسئله مشهود است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اخطار هواشناسی در ارتباط با وقوع روان آب در استان، 12 تیم عملیاتی به همراه 22 پایگاه امداد و نجات در آماده باش کامل قرار گرفتند.
محمدحمزه اسعدزاده بیان کرد: در 48 ساعت گذشته موردی از حادثه مربوط به روان آب در استان به جمعیت هلال احمر مخابره نشده است.
بنابر پیش بینی هواشناسی بارندگی در استان خراسان جنوبی ادامه دارد و با توجه به ماهیت رگباری بودن آن لازم است مردم و مسئولان تمهیدات لازم را بکار گیرند.
9893*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی معلم 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • ببینید | تصاویری از سرریز شدن سد سنگی ملاتی پس از بارش باران
  • باران های رگباری بیرجند
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر