Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 5 آذرماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تشكیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است؛
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه، بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی تأکید کرد و افزود: امروز فعالیت‌های بسیجیان در حوزه فرهنگی نیز خود را به‌خوبی نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهرابی ادامه داد: فرهنگ بسیجی می‌تواند اعتقاد و ایمان مذهبی و ولایت‌مدارانه جامعه را افزایش و ترویج دهد و نقطه حائز اهمیت تفکر بسیجی تبعیتی است که از ولایت و رهبری دارند.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بسیج محدود به یک قشر خاص نیست بلکه همه دوستداران انقلاب اسلامی و کسانی که در راستای اهداف انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی در حال خدمت به مردم هستند در زمرۀ بسیجیان محاسبه می‌شوند.
وی افزود: بدیهی است برای دستیابی به فرصت‌های خدمت به جامعه و تهدیدها و فرصت‌های پیش روی، بسیج همچنان و بدون وقفه نقش خویش را در حفاظت از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت، مقابله با تهدیدها و توطئه‌های گوناگون دشمنان ایفا می‌كند.
سهرابی در پایان اظهار كرد: روح هیجان طلب جوان، اگر بنا باشد در راه فرهنگی سازنده و سالم، در راهی که می‌تواند برای کشور مفید واقع بشود، به کار بیفتد، چه سازمانی مهمتر و مطمئن‌تر از سازمان بسیج است، که خوشبختانه در این مسیر با تشکیل بسیج هنرمندان در فارس، این مهم با اقتدار کار خود را دنبال می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي فرهنگ بسيجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری