Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@16:38:31 GMT

عطر گل محمدی در توییتر پیچید +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۴۰۹۶

عطر گل محمدی در توییتر پیچید +تصاویر

برخی کاربران توئیتر ابیات و اشعاری از شعرای قدیم و جدید در سبک‌های مختلف و از زبان‌های متعدد در وصف شخصیت و مقام حضرت رسول (ص) بازنشر کردند.

به گزارش مشرق، شادی و شادابی و شادمانی هم‌رنگ برگ‌های سرخ و نارنجی درختان پاییز در هوا پراکنده بود. میلاد حضرت رسول (ص)، محمد امین، نبی مهربانی‌ها و خوشبختی‌ها، رهنمای سعادت‌ها و سلامتی‌ها، آذرماهِ پریشان و دلخسته را رنگ و نمایی فروردینی داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توئیتر فارسی، شور و جریان و تحرکی بی‌مانند گرفته بود. برخی مدیحه و موسیقی منتشر می‌کردند، بعضی حدیث و روایت می‌خواندند، عده‌ای هم از حس و حالشان نسبت به آخرین فرستاده خداوند به سوی زمینیان می‌گفتند.

1.شعرهایی برای حضرت نور: برخی کاربران توئیتر ابیات و اشعاری از شعرای قدیم و جدید در سبک‌های مختلف و از زبان‌های متعدد در وصف شخصیت و مقام حضرت رسول (ص) بازنشر کردند و کوشیدند حال و هوایی ادبی به توئیتر ببخشند. در میان این اشعار، جملات ادبی و نثرهای بدیعی از زبان خود کاربران نیز دیده می‌شد:

2. درددل و نجوا: برخی دیگر از کاربران فرصت را غنیمت شمردند تا دردها و ضعف‌های فردی، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات سیاسی را با پدر امت در میان بگذارند و از ایشان بخواهند با آن نگاه رحیمانه و دستان کریمانه، مرهمی باشند بر این دردها و معضلات و با درخواست تعجیل در ظهور فرزندشان، حضرت صاحب (عج) پایان تلخی‌ها و رنج‌ها و مرارت‌ها را رقم بزنند:

3. شوخی‌ها و لطیفه‌ها: برخی کاربران متبحر توئیتر نیز بر لطافت و طراوت روز تولد افزودند و با شیرینی و شربت شوخی، کام مخاطبین را شیرین کردند. بعضی‌ها هم بودند که با انتشار کلیپ مدیحه‌سرایی‌ها و سرودها و موسیقی‌ها سکوت را از تایملاین بگیرند و به سور و سات این عید سر و صدا بیفزایند.

 

4. احادیث و روایات: میلاد ائمه معصومین، زمینه‌ای را برای انتشار و ترویج خلقیات و رفتارهای مؤمنانه‌ای فراهم می‌کند که گاهی در میان روزمرگی‌ها و گرفتاری‌ها گم می‌شود یا کمتر دیده می‌شود. میلاد حضرت رسول و امام صادق (علیهم‌السلام) تایملاین توئیتر فارسی را پر کرد از احادیث و روایت‌ها و داستان‌هایی که کمتر خوانده‌ایم اما زیاد دیده‌ایم و کمتر عمل کرده‌ایم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف زلزله کرمانشاه توییتر حضرت محمد رسول خدا ص ولادت پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی