Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بوقلمون کبابی با سبزیجات معطر غذایی خوشمزه برای دورهمی های خانوادگی است.

مواد مورد نیاز

۵۰۰ گرم ران بوقلمون

۲۰ گرم گشنیز تازه با ساقه

۲۰ گرم نعنای تازه با ساقه

۲ سانت و نیم زنجبیل تازه (خردشده)

۶ تا ۸ حبه سیر

۱ قاشق غذا خوری زیره (آسیاب‌شده)

۱ قاشق غذا خوری تخم گشنیز (آسیاب‌شده)

۱ عدد چیلی سبز تازه بزرگ

یک دوم قاشق غذا خوری چیلی قرمز (آسیاب‌شده)

۱ قاشق عذا خوری آبلیمو

نمک به میزان دلخواه

طرز تهیه بوقلمون کبابی

طرز تهیه بوقلمون کبابی

گوشت بوقلمونتان را کاملا تمیز کرده و تار و پود آن را کاملا از هم جدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چربی آن را دور نریزید. گوشت بوقلمون را به همراه گشنیز، نعنا، زنجبیل، سیر و چیلی سبز چرخ کنید.

بعد از اینکه مواد را با هم چرخ کردید، پودر زیره، تخم گشنیز، چیلی قرمز، آبلیمو و نمک را اضافه کنید. آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید. در نهایت درب آن را بگذارید و آن را درون یخچال قرار دهید تا خنک شود.

به اندازه یک گلوله ۵ سانتی‌متری از مخلوط گوشت چرخ‌ کرده بردارید و با دست آن را به خوبی ورز دهید. گلوله گوشت را روی وسط سیخ مخصوص کباب کوبیده قرار دهید و دور تا دور سیخ را بپوشانید. حتما از سیخ مخصوص کباب کوبیده استفاده کنید.

دستتان را کمی با روغن یا آب آغشته کنید و روی گوشت بمالید و آن را به شکل سوسیس به قطر ۲ و نیم سانتی‌متری در آورید. به همین ترتیب باقی مخلوط گوشت را به سیخ بکشید. سیخ‌های گوشت را روی منقل که از پیش روشن کرده‌اید، کباب کنید. بیش از اندازه کباب‌ها را نپزید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرد به زن غریبه جلوی چشمان زنش! / مهیار من را عذاب می داد! + جزییات زیباترین زن دنیا از نظر رییس جمهور هیز کیست؟!+عکس ناهید در زندان بود که شوهرش به خواستگاری دختران پولدار رفت! هومن خان آمپول زن به دختران جوان تجاوز می کرد +عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آزار و اذیت جنسی زنان توسط سربازان هوس باز + عکس عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس جوان متجاوز به خانه دو زن رفت ولی خونین و ناقص بیرون آمد! +عکس افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ 2 از سوی ایران خودرو تایید شد این مرد کتک خور سینمای ایران است + گفتگو و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: غذا قطر سبزیجات خانوادگی آب دورهمی غذا سبزیجات کبابی عکس فیلم ایران تجاوز قتل مرد زندگی خودرو عقیم ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سوژه یک گروهی از شرکت‌کنندگان در برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار زیاده روی در خوردن مشروبات الکی بود که از قضا سانسور هم نشد و به گروهی که اجرا کرده بود، دویست امتیاز داده شد. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار