Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@07:49:07 GMT

تفکر بسیجی حلال تمام مشکلات است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۴۳۸۹

جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: اعتقاد ما بر این است اگر جوانان بسیجی دیده شوند و تفکر بسیجی رشد پیدا کند و درک کنیم از تمام مشکلات سخت امروزه که مردم دارند می‌توانیم عبور کنیم. به گزارش بلاغ، به مناسبت روز بسیج اجتماع با شکوه بسیجیان و مردم با حضور مسئولان شهری و استانی، فرماندهان سپاه، امام جمعه، اعضای شورای شهر، فرماندار و مسئولان شهرستان نوشهر برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ جناسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر در این مراسم با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امسال بیش از ۳۵۰ برنامه در هفته بسیج اجرا شد که شامل اهدای ۳۰ مورد سبد کالا، برگزاری ۳۵ کارگاه عفاف و حجاب، برگزاری ۱۰۰ گشت محله محور، افتتاح ۴ طرح عمرانی و ساخت ۳۰ منزل مسکونی برای محرومان بوده است.

سرهنگ رضایی جانشین سپاه کربلای مازندران نیز اظهار کرد:
بسیج ضمن اینکه محصول و دستاورد انقلاب بوده از عوامل اصلی پیشرونده و پیشرفت انقلاب اسلامی هم است.

وی تصریح کرد: تا به امسال از گردنه های سختی عبور کردیم، اگر حضور آگاهانه بسیج نبود گذشتن از این گردنه های سخت دشمن بسیار سخت بود، اگر بسیج به موقع و سریع در صحنه حضور پیدا نمی‌کرد کار خیلی سخت می‌شد.

رضایی با اشاره به اینکه فتنه 88 نیز از گردنه های سخت انقلاب بود، که دشمن دندادن تیز کرده بود و بسیاری از کشورهای غرب به این فتنه امید بسته بودند، تصریح کرد: بسیج با حضور به موقع آتش این فتنه را خاموش کرد.

جانشین سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: رسیدن به انرژی هسته ای در اوج تحریم و اوج فشارهایی که بر علیه انقلاب اسلامی وجود داشت کار بسیار سختی بود جوانان بسیجی با تفکر انقلابی موفق به دستیابی به انرژی هسته ای شدند؛ و ما امروزه می توانیم از انرژی هسته ای استفاده کنیم.

این مسئول ادامه داد: تامین امنیت پایدار کار بسیار سختی است در این شرایطی که نا امنی در ملت های این منطقه وجود دارد و ملت‌های مسلمان را تهدید می کند اما در کشور ایران امنیت وجود دارد.

رضایی گفت: خیلی از دشمنان تلاش می کنند امنیت را از ما بگیرند اما این امنیت برقرار خواهد بود که حاصل زحمات تمام نیروهای مسلح ماست؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه انقلاب اسلامی، نیروهای انقلابی و امنیتی اما همه ی این نیروها با بهره‌برداری از فرهنگ بسیجی تلاش می‌کنند و همه بسیجی هستند.

وی با اعلام اینکه امروز در زمینه های مختلف پیشرفت کردیم که همه در سایه تفکرات بسیجی است اظهار کرد: به جرات میتوانیم بگوییم در دنیا تنها کشور مستقل دنیا هستیم که قبل از انقلاب نبود و اما الان به این مهم رسیدیم که حاصل تفکر بسیجی است.

رضایی افزود: اگر فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی و بصیرت و روحیه ی انقلابی بسیج نبود ما به این عرصه دست پیدا نمی کردیم. فرهنگ بسیجی یعنی ایمان، معنویت، اعتقاد به خدا، اعتماد به خدا و هر کسی به خدا اعتماد کند پیروز میدان خواهد بود.

جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: امروز ادعا و حرف ما این است هرکس بخواهد به درستی به مردم خدمت کند و خدمت بدون منت داشته باشد حتی اگر عضو بسیج نباشد بسیجی است و تفکر بسیجی کم نداریم بسیج امروز به اندازه ی طول و عرض جغرافیای ایران است.

این مسئول ادامه داد: امروز هم اعتقاد ما بر این است اگر جوانان بسیجی دیده شوند و تفکر بسیجی رشد پیدا کند و درک کنیم از تمام مشکلات سخت امروزه که مردم دارند می توانیم عبور کنیم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدای بسیجی نوشهر و تجلیل از جانباز بسیجی، رژه پیاده گردان امام حسین(ع)، رژه دانش آموزان بسیجی نمونه، رژه خواهران بسیجی و رژه موتوری گردان امام علی (ع) اجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت شناسایی و تعریف فناوری نرم حلال
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟