Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@15:27:05 GMT

پایگاه انتقال خون در ماسال راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۴۸۴۵

پایگاه انتقال خون در ماسال راه اندازی می شود

گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری ماسال به ایرنا حاکیست؛ محمدجواد عامر در بازدید مشترکی که به همراه مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان از ساختمان سابق خانه جوان در پارک ساحلی ماسال انجام داد، گفت: با توجه به اینکه مردم شهرستان همواره پیشتاز امور خیر به ویژه در زمینه اهدای خون بوده اند، به زودی با همکاری اداره کل انتقال خون استان، پایگاه انتقال خون شهرستان در این مکان راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این پایگاه در ابتدای کار خود به صورت سه روز در هفته فعالیت خواهد داشت و پس از تجهیز کامل آن در سال آینده، به صورت مستمر فعال خواهد بود.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
به گزارش ایرنا هم اکنون در رشت پایگاه انتقال خون در میدان فرهنگ، خیابان آزادگان جنب پارک اندیشه و اداره کل انتقال خون استان گیلان، در شهرستان لاهیجان خیابان امام خمینی جنب بیمارستان 22 آبان، در لنگرود خیابان دکتر شریعتی جنب شبکه بهداشت و درمان، در رودسر خیابان انقلاب بیمارستان شهدا، در بندرانزلی میدان امام خمینی، سی متری جنب اداره هواشناسی، در فومن خیابان شهید بهشتی جنب آتش نشانی، در تالش خیابان شهید بهشتی جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در آستارا خیابان امام خمینی جنب بیمارستان دکتر شریعتی فعال هستند.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره فرهنگ و ارشاد استان گیلان انتقال خون انقلاب هواشناسی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شکاف لب و کام، یکی از شایعترین نقص مادرزادی در نواحی صورت و جمجمه در نوزادان محسوب می شود که باتوجه به پیچیدگی درمان بیماران مبتلا و انجام فرآیند عمل توسط تعداد متخصصین رشته های گوناگون،  امکان درمان این بیماران در تمام مراکز درمانی وجود ندارد و بر همین اساس فاز اول مرکز متمرکز جراحی های شکاف کام و لب در زاهدان راه اندازی شد
 
وی ادامه داد: درمان این اختلال بر اساس یک برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با شرایط کودک ممکن است در چند ماهگی و یا در چند سالگی آغاز و تا سنین جوانی ادامه یابد.
 
  مومنی عنوان کرد: خانواده این کودکان به محض مشاهده و تشخیص این ناهنجاری باید به بیمارستان الزهرا (س) زاهدان مراجعه کنند تا کودکان درمان های فوق تخصصی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید