Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان, سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به اعطای عنوان خادم‌الرضایی به برخی از مسئولان گله کرد و از سید ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی خواست در کنار کارهای خوبی که تا کنون انجام داده است در این مورد نیز تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی همچنین از مسئولان و مقامات خواست به جای اینکار هزینه رفت  وآمدشان  را صرف محرومان کنند. او همچنین به تولیت آستان قدس پیشنهاد داد که محل مناسبی در نزدیکی حرم برای حضور مقامات جهت رسیدگی به امور مردم در نظر بگیرد.

ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت: «نمی دانم چرا با سنت اعطای عنوان "خادم الرضا (ع)"به #مقامات ،هیچگاه کنار نیامده ام. خوب است جناب آقای #رئیسی در کنار کارهای خوبی که در این مدت انجام داده اند، در این خصوص هم تجدید نظر کنند. مقامات هم خودشان دنبال نکنند!و هزینه رفت و آمد برای این خدمت الهی را صرف محرومین کنند.لطفا!

پیشنهاد می‌کنم تولیت محترم محل مناسبی در نزدیکی حرم برای حضور مقامات جهت رسیدگی به امور مردم در نظر بگیرد. بر اساس آیات و روایات فراوان، دستگیری از مردم و خدمت به خلق به ویژه محرومین با هیچ عبادت دیگری قابل مقایسه نیست. اگر هم خواستند قربه الی الله، جاروکشی کرده یا دستشویی ها را تمیز کنند که دیگر نیازی به حکم نیست. برای دنیایشان هم بهتر است، چه برسد به آخرت».

گفتنی است؛ در آستانه میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حکم خادمی بارگاه منور رضوی توسط حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات اهدا شد. پس از انتشار این خبر  در فضای مجازی صحبت‌هایی در فضای مجازی دست به دست شد که آقای وزیر به جای گردگیر دست گرفتن، سرویس‌های بهداشتی حرم را بشوید. آذری جهرمی هم در واکنش به انتشار این صحبت‌ها در فضای مجازی  پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

«یکی در صفحه‌اش نوشته است: "بجای گردگیر دست گرفتن، برو توالت بشور"، صد البته هرخدمتی به زوار علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء فخر خادمان حرم است. از توصیه او تشکر میکنم».

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی وزیرارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان

واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان چه بود؟ - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از عملیات وعده صادق و ازبین رفتن هیمنه خیالی رژیم صهیونیستی، ماجرای پرواز چند ریزپرنده در اصفهان و مقابله پدافند ارتش اصفهان با آنها موجب واکنش طنز کاربران فضای مجازی به این اتفاق شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر