Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، متقاضیان حضور در دهمین المپیاد نانو، می‌توانند از صبح روز دوشنبه مورخ 1397/09/05 با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام در المپیاد نانو، به دو روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) تا روز دوشنبه مورخ 1397/11/15 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین الپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در سه مرحله برگزار خواهد شد.

مرحله اول، در اردیبهشت ۱۳۹۸ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی

مرحله دوم، در تیر ماه ۱۳۹۸ و در قالب یک آزمون کتبی تستی- تشریحی

مرحله سوم، در دهه اول شهریور ماه ۱۳۹۸ و به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو رویدادی است که ابتکار برگزاری آن با این عنوان متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. این رویداد ترکیب مناسبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی بوده که همه مباحث اصلی مطرح در علوم و فناوری نانو را در بر می­ گیرد.

از اهداف برگزاری المپیاد نانو می‌توان به مواردی نظیر شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش‌آموزی، پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه فناوری نانو و پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش فناوری نانو اشاره نمود. تاکنون 9 دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو برگزار شده است و دهمین دوره آن در سال 1398 برگزار خواهد شد.

راهنمای ثبت نام، جزئیات، منابع و سرفصل‌های هر مرحله در سایت باشگاه نانو منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با تکیه بر اطلاعات عمومی کتب درسی خود و مطالعه منابع پیشنهادی، آمادگی لازم جهت حضور در المپیاد را کسب نمایند.

هزینه شرکت در المپیاد برای ثبت نام انفرادی ۳۰۰,۰۰۰ ریال و برای ثبت نام گروهی ۲۵۰,۰۰۰ ریال است و دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم و پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در آزمون هستند.

لازم به یادآوری است، المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو به تایید بنیاد ملی نخبگان رسیده است و برگزیدگان این المپیاد نانو مطابق با جدول زیر از جوایز این بنیاد بهره ‏مند خواهند شد:

علاوه بر جوایز فوق، جایزه نقدی ستاد نانو به برگزیدگان این المپیاد تعلق خواهد گرفت. راه یافتگان به مرحله ­ی سوم المپیاد پس از پایان دوران تحصیلات دبیرستان و راه­یابی به دانشگاه می توانند به عضویت «کانون رشد و توسعه برگزیدگان باشگاه نانو» درآیند.

انتهای پیام/

169 / 279 فناوری نانو المپیاد دانش آموزی باشگاه نانو بنیاد ملی نخبگان کتب درسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فناوری نانو المپیاد دانش آموزی باشگاه نانو بنیاد ملی نخبگان کتب درسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد