Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قربان میرزایی روز همایش بسیج و چهل سالگی افتخار ویژه بسیج کارکنان و ادارات استان افزود : بسیج نهادی ارزشمند و مدرسه ای است که در آن همگان درس ایثار، جهاد و خدمت می آموزند و در این راستا گام بر می دارند.

وی اظهار کرد : امروز فرهنگ جهادی و بسیجی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی برای دفاع از اسلام و استکبار ستیزی توسعه یافته و اینک در درون هم باید قدرت انسجام و یکپارچگی خود را در کمک به حل مشکلات مردم و تسهیل شرایط تحمیلی دشمن نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بسیجی انسانی با احساس مسئولیت بالاست و اگر نقدی به شرایط دارد بر اساس این احساس مسئولیت است و در این راستا کمک به حل مسائل ومشکلات جامعه را تکلیف خود می داند و به دور از منافع خطی و جناحی و حزب و غیره خالصانه و متواضعانه برای خدمت به مردم تلاش می کند.

وی تصریح کرد : بسیجی عاشق خدمت است و خدمت به مردم فرصتی بی بدیل است از این رو همه مدیران و کارکنان در تمامی بخش ها با روحیه بسیجی و جهادگونه برای خدمت به مردم تلاش کنند و وظایف محوله را به بهترین نحو در تعامل با مردم و بخش های مختلف انجام دهند.

وی ادامه داد : همانگونه که در هشت سال دوران دفاع مقدس مردم ما بسیجی وار با الهام از مکتب اباعبدالله در مقابل دشمنان ایستادند و سربلند بیرون آمدند امروز هم باید راه شهدای این مرز و بوم برای حفظ عزت و اقتدار این نظام و کشور تداوم یابد و خدمت به این مردم که تا امروز از همه داشته های خود برای حفظ این نظام و کشور گذشتند محور عمل ما باشد.

میرزایی افزود : امروز باید فرهنگ بسیجی برگرفته از تفکر ناب انقلاب اسلامی و امام راحل در بین کارکنان و کارمندان نهادینه شود و در این راستا خدمت صادقانه و ادای تکلیف نسبت به شهدا و مردم وظیفه همه ماست.

منبع: استانداری

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است