Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایسنا، بهروز کارخانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله در شب گذشته نیروهای امدادونجات در آماده‌باش کامل به سرمی‌برند و خوشبختانه این زلزله تلفات و خسارتی را در همدان و شهرستان‌های استان به دنبال نداشته است.
وی ادامه داد: شدت زلزله در سرپل ذهاب شدید بوده اما تلفات جانی نداشته و عده‌ای از مردم این استان مصدوم شده‌اند که هلال احمر همدان با اعزام 13 نیروی اسکان اضطراری، 2 تیم آواربرداری و یک تیم پزشکی در راستای یاری مردم کرمانشاه راهی این استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارخانه از ارسال مواد و اقلام ضروری خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر اعزام نیروی انسانی، اقلام و موارد ضروری از جمله 400 تخته چادر، 500 عدد پتو، 300 بطری آب و 500 نوع اقلام خوراکی نیز ارسال شده است.
وی تأکید کرد: اگر چه شدت این زلزله در استان همدان بسیار کم بوده اما تیم‌های هلال احمر و امدادونجات در آماده‌باش کامل برای مقابله با وقوع دوباره زلزله قرار دارند و امکانات و تجهیزات کامل در اختیار این تیم‌ها قرار داده شده‌است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه از استقرار پایگاه‌های هلال احمر در محورهای مواصلاتی و اصلی استان در راستای یاری به شهروندانی که به علت شرایط جوی هوا دچار حادثه و دردسر شدند، خبر داد.
کارخانه بیان کرد: 12 پایگاه ثابت، یک امداد هوایی، یک امداد کوهستانی و 4 پایگاه موقت با توجه به شرایط سخت و بد جوی هوا برای امدادرسانی در محورهای پرتردد مستقر شده‌اند.
وی گفت: متأسفانه در 8 روز اخیر و همزمان با برودت و بارش هوا شرایط ایمنی جاده‌ها کاهش یافته و همین امر موجب وقوع حوادث دلخراش و تلخ از جمله تصادف خون‌بار جاده نهاوند شده ‌است.
کارخانه در پایان اظهار کرد: پس از وقوع هر حادثه و دریافت گزارش مبنی بر اعزام نیروهای امداد تیم‌های مستقر در پایگاه‌ها در اسرع‌وقت در محل حادثه برای امدادرسانی حضور یافته‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اعزام نیرو مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ‌کرمانشاه از آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان خبر داد و گفت: به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی استان کرمانشاه امدادرسانی شد. - اخبار استانها -

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از امدادرسانی به 126 فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروز‌آباد، سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات 10 دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، 10 دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده که به 25 خانوار ، خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر داده شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در 25 منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: 21 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان