Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: ریاست هیات های ورزشی شغل محسوب نمی شود، اما روسای آن نباید بازنشسته باشند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ «محمدرضا داورزنی» در نشست روسای فدراسیون های ورزشی با مسئولان ورزش کشور، اظهار داشت: گزارش سفرهای برون مرزی حتما با کمترین فاصله زمانی بعد از هر سفر باید ارائه شود و این از تاکیدات مقام عالی وزارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: تعداد نفرات اعزامی، تعداد کل کشورها و نفرات شرکت کننده، سطح مسابقات و مقام های کسب شده در این گزارش باید به ریز ارائه شود و در تصمیمات بعدی که در شورای برون مرزی اتخاذ می شود تاثیرگذار است.
داورزنی سپس به بحث تعامل بین روسای فدراسیون ها و مدیران کل ورزش و جوانان در استان ها اشاره کرد و گفت: برگزاری مجامع سالیانه و مجامع انتخاباتی در استان ها به طور جد باید با تعامل دوطرفه در دستور کار باشد.

** فرامرزیان: فدراسیون ها فردا شارژ مالی می شوند
سپس «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: با پرداخت مبلغی که فردا به فدراسیون ها خواهیم داشت، پرداختی ما در سال جاری به 80 درصد می رسد. در این راستا، ثبت سامانه حقوق و دستمزد برای تمام فدراسیون های ورزشی الزامی است و زمان آن هم به اتمام رسیده است.
وی افزود: مدل پرداخت ارز توسط بانک مرکزی به ما تا کنون چندین بار تغییر کرده و پس از نامه ای که با امضای مقام عالی وزارت به بانک مرکزی دادیم با قیمت حواله این ارز تعلق می گیرد. بنابر این از فدراسیون ها می خواهیم که اولویت های اصلی خود را به ما اعلام کنند تا دچار مشکل نشویم.
در ادامه «عبدالحمید احمدی» سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده و تعامل فدراسیون های ورزشی هفتم ‌و هشتم آذرماه کاروان راهیان نور متشکل از جمعی از قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا می کنند.
وی با اشاره به مظلومیت مردم و کودکان یمنی گفت: مراسم گلریزان جامعه ورش کشور در اعلام همدردی با آنها فردا از ساعت 10 صبح در فدراسیون ورزش جانبازان و‌معلولان آغاز می شود.
احمدی در پایان، فدراسیون های ورزشی را به برگزاری برنامه های باشکوه ویژه چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی رهنمون ساخت.
ورزشی**3783**9118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سازمان ها و نهادها وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت