Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به استان تهران گفت: در شهرستان ملارد متأسفانه به دلیل عدم تعهد بانک‌های عامل روند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به کُندی صورت می‌گیرد. ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملارد، محمد محمودی شاه‌نشین عصر امروز در کارگروه تخصصی اجتماعی استان تهران در شهرستان ملارد با اشاره به رونق الگوی تشکیل جلسات شورای اداری در شهر و روستاهای ملارد اظهار داشت: این امر سبب شده که مطالبات مردم تا حد امکان تسهیل و مسئولان با سرعت هر چه بیشتر در جهت حل و فصل مشکلات آن‌ها گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با انتقاد از رویکرد بخشی‌نگری برخی مسئولان نسبت به برطرف کردن مشکلات در حوزه‌های مختلف بیان کرد: برخی دستگاه‌های متولی و مدیران به جای آن که مرهم درد تولیدکنندگان و کارآفرینان باشند همواره با سنگ‌اندازی مانع تحقق اهداف آن‌ها می‌شوند.

شهرستان‌های جنوبی استان تهران از ظرفیت اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد برخوردارندتهران| مردم 20 میلیارد ارز خارجی خود را وارد بازار کنند؛ نقدینگی‌ها باید وارد چرخه تولید شوند82 میلیارد تومان تسهیلات روستایی در قم پرداخت‌ شد

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید با اجتناب از رویکرد بخشی‌نگری با دید رفع مشکلات وارد عرصه شده و به نوعی با این اقدام تأثیر مطلوبی در حوزه اشتغال‌ و برطرف کردن معضل بیکاری به ویژه در شهرستان ملارد ایجاد کنند.

محمودی با بیان اینکه فقدان پنجره واحد خدمت در ارائه خدمات سبب شده بسیاری از مشکلات لاینحل روی زمین بماند تصریح کرد: مردم بدون اینکه قادر به برطرف کردن مشکلاتشان باشند همواره در پاس‌کاری‌های اداری خسته و مأیوس می‌شوند.

وی سپس با انتقاد از عدم تعهد بانکی در پرداخت وام‌های تکاپو و کارا گفت: طبق دستور مقام معظم رهبری اعتبار این‌گونه تسهیلات از محل صندوق توسعه ارزی برداشت شده که در این راستا حدود 3 هزار میلیارد ریال نیز به استان تهران تخصیص داده شده است اما در شهرستان ملارد این تسهیلات به جهت عدم انجام تعهدات بانک‌های عامل به وظایف خود در اختیار متقاضیان قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل باید با تسریع در پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی و تسهیل شرایط اشتغال‌زایی برای تولیدکنندگان و کارآفرینان بردارند.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه، یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرارگرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد