Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان طرح پاییزه کتاب ۹۷در ۶۵۸ کتابفروشی سراسر کشور، ۳۳۸ هزار و ۹۷ نسخه کتاب به مبلغ ۸۰میلیارد و ۷۶۶میلیون و ۸۴۰ هزار و ۷۱۱ ریال به فروش رسید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طرح پاییزه کتاب با شعار«حال خوش خواندن با پاییزه کتاب» با 675 کتابفروشی عضو در سراسر کشور، شامل 523 کتابفروشی در مراکز استان و 152 کتابفروشی در سایر شهرها و شهرستان‌های استان‌ها از 24 آبان در استان‌ها و از 26 آبان در تهران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح، استان تهران با 101 کتابفروشی توانست با فروش 55 هزار و 720نسخه کتاب، رتبه پرفروش‏‌ترین استان‏ بر اساس کتاب را به خود اختصاص دهد. همچنین، استان خراسان رضوی نیز با مشارکت 76 کتابفروشی و فروش423 هزار و35نسخه کتاب، رتبه دوم طرح پاییزه کتاب را از آن خود کرد. استان قم با 67 کتابفروشی فعال و فروش 239 هزار و 70نسخه کتاب در جایگاه سوم پرفروش‌ترین استان بر اساس کتاب قرار گرفت.

استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم، فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کردستان به ترتیب جزو پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش در طرح پاییزه کتاب شناخته شدند.

طرح «پاییزه کتاب97» بعد از طرح‌های کتابفروشی به وسعت ایران، عیدانه کتاب و تابستانه کتاب، دهمین گام در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتابفروشی‌هاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتابفروش کتابخوانی کتاب پرفروش ترین کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»