Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:22:19 GMT

«غول مدفون» ایشی‌گورو نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۶۵۶۴

«غول مدفون» ایشی‌گورو نقد می‌شود

کتاب «غول مدفون» نوشته کازوئو ایشی‌گورو، نویسنده برنده نوبل ادبیات، با حضور مترجم آن، امیرمهدی حقیقت نقد می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان، در این نشست از مجموعه نشست‌های «ترنم قلم» که با حضور امیرمهدی حقیقت، مترجم این کتاب و شیوا مقانلو و محمدرضا گودرزی، به عنوان منتقد برگزار می‌شود، این مجموعه داستان معرفی و بررسی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند سوال‌های خود را درباره این کتاب از نویسنده و منتقدان بپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «غول مدفون» جدیدترین اثر ترجمه‌شده کازوئو ایشی‌گورو نویسنده بنام ژاپنی است که به تازگی جایزه نوبل ادبیات را دریافت کرده و در نشر چشمه منتشر شده است. «سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش» اثر هاروکی موراکامی دیگر اثر ترجمه‌شده امیرمهدی حقیقت در این نشر است.

امیرمهدی حقیقت، مترجم آثار ادبی، در سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. او در سال‌های دهه‌ ۱۳۷۰ به زبان انگلیسی و ترجمه‌ آثار ادبی علاقه‌مند شد. اولین ترجمه‌ حقیقت را نشر ماهی در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد. او تاکنون آثاری از جومپا لاهیری، کازوئو ایشی‌گورو، سام شپارد، هاروکی موراکامی و... ترجمه کرده است. همچنین در کارنامه‌اش گزینش و ترجمه‌ داستان‌های کوتاهی از برخی نویسندگان معاصر به چشم می‌خورد.

نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «غول مدفون» روز سه‌شنبه ۶ آذرماه، ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گستان (واقع در نارمک، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان) برگزار می‌شود و حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کازوئو ایشی گورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از سفیران معروف استان افزود: معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و این جایگاه مربوط به اولیا الهی است.

وی بیان داشت: معلم چراغ راهی است برای دانش آموزان که انسان‌ها را از ظلمات به نور هدایت می‌کند.

حسینی تصریح کرد: معلمان، افسران جهاد تبیین در جامعه بوده و رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است که بر دوش آنها است.

کد خبر 6097529

دیگر خبرها

  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • ترجمه «لویناس، مکتب فرانکفورت و روانکاوی» چاپ شد
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • چگونه آنفلوآنزای اسپانیایی ۱۹۱۸ جهان را دگرگون کرد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!