Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:57:29 GMT

می توانستیم گل های بیشتری به تیم فجر شیراز بزنیم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۷۲۶۲

می توانستیم گل های بیشتری به تیم فجر شیراز بزنیم

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت تهران گفت: مقابل فجر شهید سپاسی شیراز می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما با عملکرد خوب دروازه بان تیم میزبان این امر میسر نشد.

به گزارش ایرنا فرهاد کاظمی، دوشنبه پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز، افزود: به لحاظ فنی بازیکنان ما خوب کار کردند و فراتر از حدشان ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تیم ما دیر بسته شد، بیان داشت: از بازیکنانم به سبب اینکه با جان و دل بازی می کنند قدردانی می کنم ضمن اینکه مدیریت باشگاه هم تلاش می کند تیمش موفق شود.
کاظمی در مورد اینکه آیا تیمش به لیگ برتر صعود می کند یا خیر، گفت: هنوز زود است که بخواهیم در این مورد پیش بینی کنیم، چرا که بازی های زیادی باقی مانده و اگر چه در صدر جدول هستیم اما راه درازی تا صعود به لیگ برتر داریم.
سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت تهران در مورد تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم بیان کرد: این تیم ریشه دار قابل احترام است و اینکه چرا تیم های برق و فجر حال و روز خوبی ندارند، از این امر بی اطلاع هستم.
وی، همچین از نبود اتاق کنفرانس برای مصاحبه مربیان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز انتقاد کرد و اظهار داشت: این درست نیست که ما در کنار زمین با خبرنگاران گفت و گو کنیم و جای شگفتی است که ورزشگاه میزبان بازی های دسته یک، سالن کنفرانس ندارد.

** مشکل گل زنی تیم فجر باید حل شود
سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم گفت: آنچه که به بازیکنانم گفته بودم عمل نکردند ضمن اینکه تیم حریف هم خوب بازی کرد.
اسماعیل زارع افزود: باید تلاش کنیم تا در زمینه گلزنی مشکل تیم حل شود.
دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت تهران، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میهمان پایان یافت.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و در پایان 2 تیم اول و دوم، جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
شنیده ها حاکی از آن است که سازمان لیگ تصمیم دارد در پایان این رقابت ها، تنها یک تیم را راهی دسته دوم کند که هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده و در صورت محقق شدن این امر، مشکلات و حاشیه های خاصی در پایین جدول به وجود خواهد آورد.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها سر فلسطینیان را در جنوب غزه بریده بودند

تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ شهید و ۷۶ هزار و ۹۸۰ مجروح رسیده است. این در حالی است که پدافند غیرنظامی از بازیابی پیکر‌های ۱۹۰ شهید از گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر خبر داده است.

براساس گزارش عربی پست، وزارت بهداشت فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ قتل عام جدید در غزه انجام داد که بر اثر آن ۴۸ شهید و ۷۹ مجروح برجای گذاشت.

این وزارتخانه همچنین خاطرنشان کرد که هنوز تعدادی قربانی زیر آوار و در جاده‌ها هستند و خدمه آمبولانس و دفاع مدنی نمی‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. 

از سویی دیگر به گفته منابع محلی، تیم‌های دفاع مدنی توانستند اجساد ۱۹۰ شهید را از گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه بیرون بیاورند.

پدافند غیرنظامی نوار غزه کشف گور‌های دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر را تایید و خاطرنشان کرد: نیرو‌های اشغالگر اجساد شهدا را جمع آوری و به صورت دسته جمعی در داخل بیمارستان دفن کردند.

این نیروها اعلام کردند: شهدا از گروه‌ها و سنین مختلف بودند و اکیپ‌ها همچنان به عملیات جستجو و بازیابی بقیه شهدا در روز‌های آینده ادامه می‌دهند.

 اسماعیل الثوابته، مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه نیز از سویی دیگر گفت: صهیونیست‌ها برای پنهان کردن جنایات خود قبرستانی را در داخل مجتمع ناصر درست کردند. ما انتظار داریم اجساد ۷۰۰ شهید در گور‌های دسته جمعی پیدا شوند. 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ده‌ها آواره، مجروح، بیمار و پرسنل پزشکی را در داخل این مجتنع پزشکس اعدام کرده است، گفت: پس از عقب نشینی اشغالگران هنوز از سرنوشت ده‌ها نفری که در مجتمع ناصر بودند اطلاعی در دست نیست.

الثوابته با اشاره به اینکه در میان اجساد شهدا اجسادی بدون سر، بدون پوست و بدون اعضای بدن پیدا کرده اند خواستار تحقیقات بین المللی برای کشف دلایل این اتفاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • در تایلند به کجا‌ها سر بزنیم؟
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • صهیونیست‌ها سر فلسطینیان را در جنوب غزه بریده بودند
  • افشای جنایت صهیونیست ها ؛ لحظه خارج کردن اجساد از یک گور دسته جمعی در غزه | ویدئو
  • جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه