Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حسین‌جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه، عصر امروز (دوشنبه) پنجم آذر ماه ۱۳۹۷ در راس هیاتی وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
 
جابری‌انصاری و هیات همراه ضمن شرکت در یازدهمین دور نشست بین‌المللی صلح سوریه که هفتم و هشتم آذر در آستانه برگزار می‌شود، در دیدارهایی دوجانبه با هیات‌های مختلف شرکت کننده در این نشست، در خصوص آخرین تحولات سوریه، به ویژه مسائل مرتبط با روند سیاسی، گفت‌وگوهای سوری - سوری و تاسیس کمیته قانون اساسی این کشور دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه هفته گذشته (27 و 28 آبان ماه) نیز سفری به سوئیس داشت و ضمن دیدار با «استفان دی‌میستورا» نماینده ویژه دبیرکل سازمان در امور سوریه با چند تن از معارضان سوری دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار ها، پیرامون حل مشکلات فراروی تاسیس و شروع به کار کمیته قانون اساسی سوریه و برنامه های دور جدید نشست بین المللی صلح سوریه در آستانه رایزنی و تبادل نظر شد.
 
جابری انصاری قبل از آن نیز در دیدار از دمشق با بشار اسد رئیس جمهور، ولید معلم وزیر خارجه و برخی دیگر از مقامات سیاسی و امنیتی سوریه در خصوص آخرین تحولات سوریه و مسائل مرتبط با کمیته قانون اساسی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود