Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی صدیقی خزانه دار و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران درباره این تخلف می‌گوید: چهار سال برای این موضوع حساب مشترک علی فاضلی با دبیرخانه کمیسیون عالی نظارت (مرکز اصناف)کار کردم ، اما علی رغم پیگیری اینجانب اقلام و هزینه‌ها و براورد‌های آن هیچ گاه اعلام نشد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در گزارش اول به بررسی کارنامه چهار ساله علی فاضلی در مقام ریاست اتاق اصناف پرداختیم در این گزارش هم به صورت مختصر به دیگر عوامل ضعف و سواستفاده های مدیریتی جناب آقای فاضلی می پردازیم:   تخلف بزرگ در حساب مشترک رئیس و مرکز اصناف محمد علی صدیقی خزانه دار و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران درباره این تخلف می‌گوید: چهار سال برای این موضوع حساب مشترک علی فاضلی با دبیرخانه کمیسیون عالی نظارت (مرکز اصناف)کار کردم ، اما علی رغم پیگیری اینجانب اقلام و هزینه‌ها و براورد‌های آن هیچ گاه اعلام نشد و در اختیار هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران قرار نگرفت و فقط به صورت کاملا محرمانه و  سری بین رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس مرکز اصناف مدیریت و هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی در این باره اضافه کرده است: بنده به عنوان خزانه دار در این قضیه صاحب امضا نبودم و اطلاعاتی که درباره این حساب داشتم به صورت غیر رسمی و نامشخص بود، ولی این را می‌دانم که این مبلغ بسیار کلان بوده و به صورت مشترک بین آقای فاضلی و مرکز اصناف هزینه شده است. 
علی رغم تلاشی که انجام داده شد در ظرف چهار سال زورمان به آقای فاضلی نرسید و پرونده هنوز که هنوز است به جایی نرسیده است.   سیاست زدگی علی فاضلی بنا به اطلاع رسیده از منابع آگاه به خبرگزاری در زمانی که هیئت رئیسه اتاق فعلی اصناف تهران در اردیبهشت ماه کاندیدا شدند تا با آقای فاضلی رقابت کنند آقای فاضلی به شریعتمداری وزیر وقت صنعت مراجعه کرده و از ایشان خواسته تا از وی حمایت کنند قضیه تا جایی پیش رفت که از کاندیداهای رقیب آقای فاضلی به مرکز حراست وزارت صنعت احضار شده و از آنان خواسته شد به نفع آقای فاضلی کناره گیری کنند.   آقای فاضلی با دولت گرایی خود و سیاست زدگی شعار خود را که مواظب باشید جریان های سیاسی در اصناف رخنه نکنند را زیر پا گذاشت.   فاضلی هفدهم شد

ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۲۰ شهریور انتخابات اتاق اصناف استان تهران، در هتل فردوسی انجام گرفت که در آن ۱۶ نماینده از تولیدی ها و ۱۶ نماینده از توزیعی ها به عنوان کاندیدا شرکت داشتند و ابراهیم درستی نفر اول و علی فاضلی هفدهم شد. این انتخابات نشان دهنده این است که ریاست اتاق اصناف ایران تا چه میزان بین اصناف منفور است.


در نتیجه این انتخابات که با حضور ۷۷ نفر از ۷۹ نفر واجد شرایط از اعضای هیئت رئیسه اتاق های اصناف استان تهران انجام گرفت، افراد زیر (۱۸ نفر) جهت حضور در پارلمان اصناف کشور برگزیده شدند:

نمایندگان توزیعی:
ابراهیم درستی ۵۱ رای از تهران- سیدمحمد کیا ۴۵ رای از فیروزکوه- رضا میرزاکرمی ۴۱ رای از دماوند- حسین طاهر محمدی ۴۱ رای از شمیرانات- تورج علیزاده ۳۹ رای از پاکدشت- حسین جنیدی ۳۸ رای از پیشوا- حمید رضا تاجیک ۳۷رای از قرچک- محمدرضا فهیمی ۳۴ رای از رباط کریم- ابوطالب شیرکوند ۳۱ رای از ورامین؛ انتخاب شدند

نمایندگان تولیدی:
علی میرزایی ۴۵ رای از بهارستان- طاهر میرحسن زاده ۴۲ رای از ملارد- عباس حاج ابن‏علی ۴۱ رای از ری-وحید مهرپوریان طارانی ۳۸ رای از اسلامشهر- ابراهیم صدقی ۳۷ رای از پردیس- علی مظفری ۳۵ رای از اسلامشهر- امیدرضا کورانی ۳۵ رای از قدس- علی فاضلی ۳۴ رای از تهران و حسین درفشی با کسب ۳۱رای از رباط کریم انتخاب شدند.
 روسای اتاق های اصناف ۳۱ مرکز استان، به صورت مستقیم و بدون شرکت در انتخابات استانی به پارلمان کشوری راه می یابند.

هفدهم شدن آقای فاضلی در این انتخابات نشان می دهد اصناف دیگر به وی اعتمادی ندارند و اگر هم بتواند باز رای به دست بیاورد نمی تواند مدیریت صحیحی را داشته باشد زیرا اولین شرط مدیریت در سطح اصناف، اعتماد مردمی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پول های کلان اتاق اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه