Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:14:23 GMT

تخریب کاروانسرای معین‎التجار تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۷۵۶۶

تخریب کاروانسرای معین‎التجار تکذیب شد

رکنا: سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان با رد خبر منتشرشده در شبکه‎های اجتماعی درخصوص تخریب کاروانسرای معین‎التجار گفت: تخریب مربوط به دیوار بلوکی کنار ساختمان معین‎التجار بود.

محمدحسین ارسطوزاده سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان اظهار کرد: خبر منتشرشده در فضای مجازی در خصوص تخریب کاروانسرای معین‎التجار نادرست است و این تخریب مربوط به دیوار بلوکیِ کنار ساختمان معین التجار است که اگرچه جزو عرصه این ساختمان است، اما دارای ارزش تاریخی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرسودگی دیوار، بارندگی شب گذشته و فشار تانکری که در پشت دیوار بلوکی قرار داشت، هر سه از عوامل تخریب صبح امروز این دیوار بودند.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به این‎که کاروانسرای معین‎التجار در تملک بخش خصوصی است، عنوان کرد: با مالک این ساختمان تماس گرفته شد و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا به دلیل این‎که دیوار بلوکی در بخش ورودی کاروانسرای معین‎التجار قرار دارد نسبت به بازسازی آن اقدام شود.

وی گفت: کاروانسرای معین التجار در چند نوبت مرمت شد و خطری از نظر ریزش این ساختمان را تهدید نمی‌کند؛ ضمن این‎که دو ماه پیش کار نورپردازی آن نیز به اتمام رسید و افتتاح شد.

در فضای مجازی خبری از تخریب کاروانسرای معین‎التجار یکی از آثار تاریخی مهم شهر اهواز منتشر شد که علت این تخریب نیز بارندگی‌های دو روز گذشته عنوان شده بود.

بنای معین‎التجار (خانه شیخ‎خزعل) مربوط به دوره قاجار و در اهواز، خیابان ۲۴ متری، خیابان کاوه غربی، نبش اول واقع شده است. این اثر در تاریخ ۲۰ آبان‎ماه ۱۳۷۷ با شمارهٔ ثبت ۲۱۵۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ایلناز با محمود همخوابی کرد تا ازدواج کنند! / آبروی دختر ترکمن رفت و او ... تجاوز مرد به زن غریبه جلوی چشمان زنش! / مهیار من را عذاب می داد! + جزییات زیباترین زن دنیا از نظر رییس جمهور هیز کیست؟!+عکس ناهید در زندان بود که شوهرش به خواستگاری دختران پولدار رفت! هومن خان آمپول زن به دختران جوان تجاوز می کرد +عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس زندگی گمشده زنان در جایی به نام "فراموش آباد" سرقت با سلاح کلاشینکف از یک مجتمع 6 واحدی در بلوار امامت + عکس تبهکاران ارتباط نامشروع، سرقت از خانه همسر با همدستی مرد غریبه، اتهام های زن تهرانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی نورپردازی شبکه های اجتماعی خوزستان تخریب تکذیب ساختمان عکس فیلم تجاوز ایران قتل زندگی مرد عقیم ازدواج عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)