Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز در این نشست گفت: بخشی از التهاب در قیمت کالاها در بازار کنترل شده و به ثبات رسیده است.

به گزارش ایرنا؛ یدالله صادقی افزود: در قیمت برخی کالاها از جمله مرغ و تخم مرغ که هنوز به ثبات نرسیده همچنان با التهاب روبه رو هستیم که با قیمت تنظیم بازار فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در محصولات لبنی، برخی کارخانه ها شیرخام را تا دو هزار و 300 تومان در هر کیلو خریداری می کنند.

صادقی با اشاره به قیمت گوجه فرنگی تصریح کرد: هرچند جهاد کشاورزی صادرات گوجه فرنگی را ممنوع اعلام کرده است اما همچنان گوجه فرنگی بوته ای در خرده فروشی کیلویی شش هزار و 500 تومان و گوجه گلخانه ای تا 11 هزار تومان هم به فروش می رسد.

در این جلسه بر ضرورت برخورد با التهاب و کنترل شدید قیمت ها تاکید شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت کالاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مساله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش‌های متعدد اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ رهن و اجاره «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره مسکن در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس گفته برخی از کارشناسان فعال این است، تعداد معاملات بیش از هر چیز وابسته به سایر بازارهای سرمایه‌گذاری و به‌ویژه نرخ ارز بود، با افزایش قیمت دلار حجم معاملات مسکن افزایش می‌یافت و با افزایش حجم معاملات مسکن نهایتاً قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات روند صعودی به خود می‌گرفت.

روند معاملات در سال ۱۴۰۲، متفاوت از همیشه شکل گرفت؛ زیرا در بسیاری از ماه‌های سال ۱۴۰۲ تعداد معاملات رسمی کمتر از ۲۰۰۰ یا بعضاً کمتر از ۱۰۰۰ معامله در ماه بود. حتی افزایش قیمت دلار در ماه های پایانی سال نتوانست تکانه جدی در حجم معاملات ایجاد کند.

کاهش قدرت خرید مسکن و افزایش مداوم قیمت‌ها در صنعت ساختمان موجب تعمیق رکود در بازار شده است.

یک آپارتمان ۸۲ متری دوخوابه در منطقه ۱۹ محله «خانی‌آباد نو» تهران با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۳ میلیون تومان قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۸۲) است.

همچنین برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۲ سال ساخت در همین منطقه در محله «عبدل‌آباد» تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه خواهید بود.

قیمت رهن واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)

متراژ ساختمان

قیمت اجاره (تومان)

قیمت رهن (تومان)

اسفندیاری - بوستان ۶۳ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۶۰ ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۸۲ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۸۰ _ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۸۰ _ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۸۲ ۳,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک شریعتی ۸۵ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کد خبر 6092329 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت