Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@05:02:36 GMT

پخش و نقد مستند رهبر قنبری در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۷۸۴۹

پخش و نقد مستند رهبر قنبری در تلویزیون

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، دومین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «تب مسین» ساخته رهبر قنبری سه‌شنبه (۶ آذرماه) از شبکه مستند پخش می‌شود.

پس از پخش مستند، وحید شقاقی شهری (اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی) و محمد دلاوری (مجری و از فعالان رسانه‌ای) به عنوان مهمانان این قسمت از برنامه درباره موضوعاتی همچون شرایط کاری دشوار کارگران معدن، بهبود شرایط زندگی معدنچی‌ها و راهکار‌های حل این موضوع صحبت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی مستند «تب مسین» می‌پردازند.

مستند «تب مسین»، هشداری جدی در زمینه تبعات ناشی از استخراج مس را مطرح می‌کند و نگاهی به صنعت مس سرچشمه و عواقب ناگوار ناشی از آن بر موقعیت‌های انسانی، محیط زیست و کشاورزی استان کرمان دارد. این مستند همچنین با رویکردی پژوهش‌محور به مساله صنایع و معادن در کشور پرداخته و آسیب‌های ناگوار آن بر محیط‌زیست انسان را مورد بررسی قرار داده است.

این مستند که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رهبر قنبری و به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است، قرار است در بخش «فیلم‌های مستند معدن و صنایع معدنی ایران» در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت نیز حضور داشته باشد که برای اولین بار در شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» رونمایی و اکران می‌شود.

این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییانروز سه‌شنبه (۶ آذر ماه) ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش و در روز‌های چهارشنبه (۷ آذر) ساعت ۹ و جمعه (۹ آذرماه) ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: رهبر قنبری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون