Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، محمدرحیم صحراپیما بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با مهر اظهار کرد تا پایان مهر سال جاری این نهاد به‌منظور حمایت مددجویان خود دو هزار و ۴۹۵ پروژه عمرانی را انجام داده است که این رقم در مورد مشابه سال گذشته هزار و ۷۵۰ مورد بود.

وی افزود: این فعالیت‌های عمرانی در هفت‌ماهه امسال شامل ۸۷۰ مورد ساخت مسکن روستایی، ۳۱۷ مورد ساخت و خرید مسکن شهری، هزار و ۱۵۶ مورد تعمیرات، ۵۰ مورد انجام پروژه‌های نیمه‌تمام روستایی و شهری و ۱۰۲ مورد بهسازی سرویس‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: برای پروژه‌های عمرانی اجراشده در هفت‌ماهه امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که ۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان آن از منابع دولتی و باقی آن از محل صدقات مردم به کمیته امداد بوده است.

وی گفت: هدف‌گذاری این نهاد تا پایان سال خرید و ساخت پنج هزار باب مسکن مددجویی بوده است که ساخت سه هزار و ۵۰۰ باب مسکن باقی‌مانده به مشارکت خیران و بانک‌های عامل گره‌خورده است.

صحراپیما اضافه کرد:این فعالیت‌های عمرانی که به‌منظور توانمندسازی و حمایت از مددجویان انجام شده است نسبت به مدت مشابه هفت‌ماهه سال گذشته ۴۲ درصد رشد داشته است.

کد خبر 4468764

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس