Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نادر آخوندی مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان از بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری املاک مسکونی و تجاری اصفهان به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق(ع) و روز اصفهان خبر داد و اظهار کرد : در راستای انجام وظایف قانونی شهرداری ها، شهرداری اصفهان مطابق سنوات قبل امسال نیز قبوض عوارض شهری خود را در یک نوبت در شهر اصفهان توزیع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : همزمان با نکوداشت روز اصفهان در آذرماه و طبق تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان، دیر کرد سال های گذشته شهروندانی که امسال عوارض نوسازی و عمران شهری را در مهلت مقرر در قبوض و به صورت نقدی پرداخت کنند، از این هدیه برخوردار خواهند شد.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای تشویق شهروندان به مشارکت بیشتر در اداره شهر و همچنین اصلاح سهم درآمد شهرداری به سوی درآمدهای پایدار ، طرح بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری برای املاک مسکونی و تجاری شهر اصفهان امسال اجرا می شود.

آخوندی ادامه داد: مبلغ بخشودگی روی قبوض ثبت شده است و مهلت  پرداخت آن تا پایان سال جاری است.

وی بیان داشت: شهروندانی که تا 15 دی ماه قبض خود را دریافت نکنند باید با مراجعه به شهرداری ، تماس با سامانه تلفنی ارتباط مردمی شهرداری اصفهان به شماره 137 و مراجعه به پرتال اصفهان به نشانی      esup.isfahan.ir قسمت بدهی عوارض نوسازی و بدهی عوارض صنفی ، اعلام دریافت نکردن قبض و سپس قبض خود را دریافت کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید