Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@14:07:11 GMT

تیربرق جان راننده را گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۸۰۵۲

تیربرق جان راننده را گرفت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا در این باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت 14:04 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 50 را به محل حادثه که خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قم - تهران شش کیلومتر قبل از عوارضی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پراید به رانندگی مردی حدودا 30 ساله و سرنشینی زنی حدودا 25 ساله در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با ورود به حاشیه جاده و توقف با تیر چراغ برق متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تا پیش از حضور عوامل امدادی شهروندان زن 25 ساله را که دچار مصدومیت شده بود از قسمت شاگرد خودرو خارج کرده بودند، اظهارکرد: متاسفانه راننده در وضعیت نامناسبی درون کابین گرفتار شده بود که آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برش کابین خودرو کرده و این فرد را که دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود، به عوال اورژانس تحویل دادند که بررسی علائم حیاتی وی نشان داد که جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه به ماموریت خود خاتمه دادند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حادثه رانندگی تیربرق جان راننده را گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین