Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر دوشنبه از هفته یازدهم گروه دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به میزبانی فومن، در یک هوای ابری و سرد برگزار شد؛ تیم شهرداری در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک برابر آرمان گهر سیرجان به پیروزی دست یافت.
تیم فوتبال شهرداری فومن که تاکنون در رقابت های لیگ دسته دوم نتایج خوبی کسب نکرده ، در این دیدار قدرتمند ظاهر شد و با انجام یک بازی هجومی و هماهنگ و به ثمر رساندن سه گل و دریافت تنها یک گل ، هر سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرچه شهرداری فومن با این پیروزی نیز همچنان بین تیم های انتهای جدولی گروه خود قرار گرفت، اما این تیم با این پیروزی علاوه بر آنکه فاصله اش را با تیم های بالاتر از خود کاهش داد، از لحاظ روحی نیز بازیکنان این تیم شرایط مطلوبی پیدا کردند.
تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه دوم، تیم فوتبال شهرداری فومن با کسب 11 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بازی باشگاه های کشور رفت و برگشت رقابت های لیگ شهرداری 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال